قیمت لوازم یدکی هیوندا بالاتر است یا کیا؟

قیمت لوازم یدکی هیوندا بالاتر است یا کیا؟ قیمت قطعات یدکی همواره برای صاحبان خودرو مهم بوده؛ در زمان خرابی قطعات اصلی فقط لوازم یدکی می‌تواند مشکل خودرو را رفع کند. با توجه به نوع، مدل و کشور سازنده هر خودرو، لوازم یدکی آن‌ها باهم فرق دارد.

خودروهای کره‌ای

خودروسازی یکی از صنایع مهم در جهان است و بیشتر کشورهای دنیا در تلاش هستند که بخش خودورسازی خود گسترش دهند. کره‌ی جنوبی هم از این قاعده مستثنی نیست؛ البته که در صنعت خودروسازی موفق عمل کرده. کارخانه‌های هیوندا و کیا از بهترین شرکت‌های خودروسازی کره‌ی جنوبی به شمار می‌روند که محصولات خود را به تمام دنیا صادر می‌کنند. ویژگی مشترک تمام خودروهای کره‌ای استحکام و زیبایی بدنه، طراحی داخلی منحصر به فرد و موتور قوی و با کیفیت است.

هیوندای و کیا هر دو از یک شرکت هستند، ولی به دلیل تنوع در ساخت و تولید خودرو باهم تفاوت‌های زیادی دارند، گویی با دو برند مختلف مواجهیم. تفاوت‌های این دو برند در روند ساخت خودرو زیاد است؛ مثلاً خودروهای شاسی بلند و شیک بیشتر مربوط به هیوندای است ولی کیا هزینه ساخت خودرو را تا حد امکان پایین می‌آورد؛ با این حال چند مدل خودروی لوکس هم بین تولیدات این برند به چشم می‌خورد. خرید قطعات اصل هیوندای و کیا یک چالش بزرگ است که دارندگان این دو خودرو با آن مواجه هستند. گاهی فروشندگان اجناس تقلبی به صاحبان این خودروها می‌فروشند که تمامی این اجناس فاقد اعتبار و گارانتی هستند.

نوسان قیمت قطعات یدکی هیوندای

 

قیمت لوازم یدکی هیوندا بالاتر است یا کیا؟
قیمت لوازم یدکی هیوندا بالاتر است یا کیا؟

قطعاً شرکت جهانی هیوندای از قطعات بی کیفیت و نامناسب در خودرو‌های خود استفاده نمی‌کند. پس به دلیل مرغوبیت قطعات عالی باید انتظار بالا بودن قیمت را نیز داشته باشیم. ماشین‌های نظامی تولید شده توسط شرکت خودرو سازی هیوندای از کیفیت عالی بسیار عالی برخوردارند. تمام قطعات یدکی هیوندای یا که در خودرو هایشان استفاده می‌شود بالاترین کیفیت را دارند. لازم است صاحبان خودروی هیوندای به دنبال یک سایت معتبر باشند که با خیالی آسوده قطعات یدکی مورد نیاز برای خودروی خود را خریداری کنند که هم از لحاظ  قیمت و هم کیفیت قطعات مطمئن باشند.

قیمت لوازم یدکی هیوندا

چه در حال تعمیر خودروی خود باشید چه بخواهید عملکرد خودروی خود را ارتقاء دهید قطعات مورد نیاز خود را در فروشگاه کردیدک پیدا می‌کنید. خرید قطعات هیوندای را به صورت آنلاین به راحتی در سایت قابل سفارش است. با ارائه خدمات 24ساعته و حمل و نقل سریع، هر زمان که بخواهید می‌توانید سفارش دهید. این فروشگاه محصولات خود را با بالاترین استانداردهای کنترل کیفیت ارائه می‌دهد. بنابراین با خیالی آسوده بهترین قطعات را برای خودروی خود تهیه کنید. قطعات یدکی هیوندای را از ما بخرید و از قیمت‌های استثنایی با بهترین کیفیت بهره مند شوید. لوازم یدکی هیوندای توسط کردیدک با نازل‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد زیرا رضایت مشتری برای مجموعه ما مهم‌ترین مسئله است.

نوسان قیمت لوازم یدکی هیوندا و کیا

در مورد وضعیت بازار لوازم یدکی کیا و هیوندا باید بگوییم که قیمت لوازم یدکی هر سال نوسانات قیمتی دارد. با توجه به افزایش حقوق کارگر و بیمه  آن‌ها، تولیدکننده باید، قیمت محصولات خود را بالا ببرد تا بتواند حقوق کارگر را افزایش دهد. البته که تورم و گرانی هم در افزایش قیمت بی تأثیر نیست. بنابراین مثل مابقی اجناس و کالاها قیمت قطعات یدکی کیا و هیوندا هم گران شده است.

خرید لوازم یدکی اصل همیشه برای دارندگان خودروی هیوندا و کیا بسیار مهم است. قیمت لوازم یدکی هم موضوعی است که در اکثر مواقع بیشتر از کیفیت محصول برای افراد مهم است. قطعات ارزان قیمت هیوندای و کیا  شاید به ظاهر به نفع شما باشد اما استفاده از قطعات غیر اصل نحوه عملکرد خودروی شما تأثیر گذار است. این قطعات استانداردهای لازم را مثل قطعات اصلی هیوندای ندارند و قطعاً عمر مفید آن‌ها خیلی کمتر از قطعات اصلی است و در زمانی کوتاه دوباره شما مجبور به تعویض قطعه می‌کنند. در مورد قطعات یدکی خودرو کیفیت نسبت به قیمت اهمیتی خیلی بیشتری دارد.

نصب چنین بی کیفیت از و خرید از فروشگاه‌های نا معتبر نه تنها کیفیت خودروی شما پایین می‌آورد بلکه سایر قطعات را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. استفاده از لوازم هیوندای ارزان قیمت در مواقع حساس مثل تصادف ضرر بیشتری را به خودرو وارد می‌کند. بنابراین پیشنهاد ما این است که برای امنیت خود و خانواده تأکیدتان بر اصل بودن و کیفیت بالای قطعات هیوندای و کیا باشد. بعد از خرید یک خودرو، سالم نگه‌داشتن آن و انجام تعمیرات مورد نیاز، به داشتن لوازم یدکی مناسب بستگی دارد. هیوندای یا کیا قطعات یدکی مختلفی دارند.

تهیه لوازم یدکی هیوندا و کیا از کردیدک

 

قیمت لوازم یدکی هیوندا بالاتر است یا کیا؟
قیمت لوازم یدکی هیوندا بالاتر است یا کیا؟

فروشگاه‌های زیادی در سراسر ایران وجود دارند که قطعات یدکی کیا و هیوندا را به فروش می‌رسانند و شما در انتخاب کاملاً آزاد هستید. اما گاهی ممکن است قطعات یدکی که خریداری کرده‌اید مشکلی داشته باشد و شما به دلایل مختلف از جمله کمبود وقت نتوانید به ‌صورت حضوری به نمایندگان و فروشندگان مراجعه کنید. این مژده را به شما می‌دهیم که نیازی نیست نگران این موضوع باشید؛ زیرا فروشگاه‌ کردیدک به‌صورت اینترنتی و غیرحضوری هم در خدمت شماست. شما می‌توانید قطعات اصل و باکیفیت را با بهترین قیمت از سایت این مجموعه سفارش دهید. کرد یدکی تمام قطعات را به صورت اصل و با بسته بندی وکیوم ارسال نموده و در صورت هرگونه مشکل به سرعت قطعه را تعویض می‌کند. قطعات یدکی هیوندا و کیا را در عرض چند دقیقه سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

برتری با کیا یا هیوندا؟

بخش زیادی از تمرکز کارخانه کیا و هیوندای روی بازارهای آسیایی است. به همین دلیل قیمت محصولا این دو برند در مدل‌های متنوع تقریبا نزدیک به هم است. در واقع ترجیح یکی بر دیگری شدنی نیست. نمودار قیمتی این دو شرکت با معرفی اکسنت توسط هیوندا و ریو توسط کیا تا حدی شکسته شد. خودروهای هیوندای بیشتر شاسی بلند هستند و لحاظ زیبایی قابل قبولی از نظر مصرف کنندگان دارند. البته که کیا هم زیبایی خودرو را در نظر داشته هم قیمت‌های مناسبی برای محصولات خود در نظر گرفته؛ در برخی از محصولات هم شباهت‌هایی بین کیا و هیوندای دیده می‌شود، ولی در کل سبک دو برند از با هم متفاوت است. کیا از نظر تنوع محصول از هیوندای پیشی گرفته است.

تعداد خودروها و مدل‌های تولید شده توسط کمپانی کیا بیشتر از هیوندای بوده. پس طبیعی است که مشتریان بیشتری را جذب کند. زیرا برای هر سلیقه‌ای انتخاب‌های متفاوتی دارد هم از نظر مدل، هم از جنبه قیمت. کردیدک وارد کننده و توزیع کننده انواع قطعات اصلی هیوندا و کیا با بیش از 10 سال سابقه فعالیت. برای تهیه محصول یا دریافت مشاوره با شماره تماس‌های درج شده تماس حاصل فرمایید.



مقالات مرتبط:

لیست لوازم یدکی هیوندا

لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندا

لوازم یدکی کیا سراتو خرید آنلاین و کاملا معتبر

آشنایی با لوازم یدکی کیا