خرید لوازم یدکی کیا وارداتی مدلهای 2010 تا 2020

با وارد شدن خودروهای مدل کیا به بازار ایران، خرید قطعات یدکی این مدل از ماشین، مورد توجه قرار گرفت. در اینجا می‌خواهیم درباره خرید لوازم یدکی کیا وارداتی مدلهای 2010 تا 2020 و چگونگی تهیه این لوازم یدکی به‌صورت اصل برای شما بازگوکنیم، پس تا پایان ما را همراهی کنید.

نگاهی بر کمپانی کیاموتور

یکی از شرکت‌های معتبر خودروسازی در جهان، که به‌دلیل تولید ماشین‌های شیک و مدرن، از نقاط مختلف هواداران  زیادی دارد، شرکت کیا موتور کره‌ای است، که زیر مجموعه‌ای از هیوندا موتور محسوب می‌شود. خودروهای تولید شده در این کمپانی، که به ایران وارد می‌شوند، همگی در مقایسه با سایر خودروهای وارداتی قیمت مناسب‌تری داشته و می‌توان از بعضی مدل‌های آن به عنوان خودرو کوچک درون شهری نیز استفاده کرد. یکی از مشکلاتی که صاحبان خودروهای وارداتی با آن مواجه هستند، تهیه قطعات یدکی است. خرید لوازم یدکی کیا که اصل و دارای ضمانت نامه باشد، تقریباً کمیاب است، که فقط از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر فروش این قطعات را می‌توان تهیه نمود. از جمله انواع ماشین تولید شده در کمپانی کیا، موارد زیر را می‌توان نام برد:

  • کیا کارنز
  • کیا موهاوی
  • کیا اپتیما
  • کیا اسپورتیج
  • کیا کارنیوال
  • کیاد سراتو
  • کیا ریوLS
  • کیا اسپورتیج SL
  • کیا کادنزا
  • کیاسورنتو
  • کیا سراتو کوپ 6، 1
  • کیا پیکانتو ….

برخی از امکانات رفاهی خودرو کیا

 

خرید لوازم یدکی کیا وارداتی مدلهای 2010 تا 2020
خرید لوازم یدکی کیا وارداتی مدلهای 2010 تا 2020

کمپانی کیا هر بار سعی کرده، که خودروهای خود را مجهزتر و پیشرفته‌تر از مدل‌های قبلی تولید نماید. بعضی از امکانات رفاهی، که برای ماشین‎‌های خود قرار می‌دهند، مشتریان برای خودروهای دیگر باید هزینه اضافی پرداخت کنند، تا بتوانند از این امکانات در ماشین خود استفاده کنند. مثلاً داشتن صفحه لمسی 8 اینچی قوی، نمایشگر دوربین عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، سیستم صوتی عالی و.. را می‌توان نام برد.همچنین شرکت کیا در تولیدات جدید خود، فضای سرنشینان عقب و سقف اتاق عقب ماشین را نیز توسعه داد.

اهمیت خرید قطعات لوازم یدکی کیا اصل و با کیفیت

برای آنکه خودرو کیای شما، مانند روز اول شتاب داشته باشد، و مدام دچار خرابی قطعات نشود و نیاز به تعمیر پیدا نکند، باید سعی کنید هر چند وقت یکبار بعضی از لوازم ماشین را تعویض کنید. برای این منظور باید از قطعات اصلی استفاده کنید، و به هیچ وجه لوازم دسته دوم یا تقلبی و کم کیفیت را به‌کار نبرید. استفاده از لوازم بی‌کیفیت، سبب آسیب به سایر قطعات ماشین شده و امنیت و سلامتی سرنشینان را نیز به خطر می اندازد. در زیر چند نمونه از مواردی که، باید در زمان خرید قطعات یدکی کیا، به آنها توجه داشت را برای شما بیان می‌کنیم:

توجه به بسته بندی لوازم یدکی و بررسی کد QR

 

خرید لوازم یدکی کیا وارداتی مدلهای 2010 تا 2020
خرید لوازم یدکی کیا وارداتی مدلهای 2010 تا 2020

نوع بسته بندی قطعات یدکی، به میزان زیادی بیانگر نوع ساخت و تشخیص کیفیت آن خواهد بود. بیشتر قطعات اصلی برروی بسته بندی آنها، برچسب هولوگرام وجود دارد. همچنین اسکن کدهای اختصاصی QR روی بعضی از قطعات اصلی، تضمین کننده کیفیت و اصل بودن آن است. سعی کنید با سؤال از فروشندگان فروشگاه، اطلاعات بیشتری برای اطمینان از اصل بودن لوازم یدکی کیا کسب کنید.

داشتن گارانتی و ضمانت نامه

از موارد مهمی که، در زمان خرید قطعات یدکی برای خودروهای مدل بالا باید مد نظر قرارداد، تطابق داشتن مدل قطعه با مدل ماشین است. باید لوازم یدکی ماشین با مدل آن کاملاً سازگار باشد در غیر این‌صورت سبب ایجاد اختلال در سایر لوازم یدکی ماشین شده و خودرو به درستی کار نخواهد کرد و باید هزینه‌های زیادی برای تعمیر خودرو بپردازید. متأسفانه به دلایلی مانند گرانی دلار و تحریم‌ها، انواع قطعات تقلبی و استوک در بازار بسیار شده است. در این بین فقط قطعات و لوازم اصلی هستند، که دارای ضمانت نامه بوده، که طول عمر و کیفیت آن را تضمین می‌کند. خرید قطعات دارای گارانتی و ضمانت، این تضمین را به شما خواهد داد، حتی در صورت خراب شدن و رسیدن زمان تعویض قطعه می‌توانید، بدون پرداخت هزینه مجدد آن را عوض کرده و از کارت گارانتی استفاده کنید. از جمله لوازم و قطعات یدکی کیا می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • چراغ جلو چپ و راست
  • کمک فنر عقب
  • کمک فنر جلو راست
  • کمک فنر جلو چپ
  • دیسک چرخ جلو
  • چراغ خطر نصب روی سپر راست و چپ
  • درب سمت چپ
  • درب سمت راست
  • فیلتر روغن
  • جلو پنجره درب عقب سمت راست درب عقب سمت چپ
  • ایربگ فرمان
  • ایربگ سرنشین جلو
  • انواع لوازم و قطعات موتوری و…

خرید از فروشگاهی معتبر و خوشنام مانند کردیدک

ممکن است برای خرید قطعه‌ای مجبور باشید، حتی بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی را هم جستجو کنید. اما می‌دانیم اعتماد برای خرید قطعه‌ای اصل بسیار سخت است. مخصوصاً در حال حاضر متأسفانه، قیمت قطعات تقلبی هم مانند قطعات اصلی بالاست و تشخیص اصل نبودن آن بسیار مشکل است.

فروشگاه کردیدک؛ با داشتن سال‌ها تجربه در عرصه وارد کردن انواع قطعات کیا به‌صورت اصل، از نمایندگی‌های اصلی این کمپانی توانسته است، اعتماد مشتریان زیادی را با خرید لوازم یدکی کیا و قطعات یدکی ارازن کیا به خود جلب نماید. در صورتی که به هر دلیل نتوانستید، خرید خود را به‌صورت حضوری انجام دهید، کرد یدک این امکان را برای مشتریان خود در سراسر ایران فراهم کرده، تا با مراجعه به وب سایت این مجموعه و دیدن همه قطعات یدکی همراه با قیمت آنها، خرید خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهید. با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت می‌توانید، با کارشناسان ما که در فروشگاه حضور دارند، تماس گرفته و اطلاعات لازم را در زمینه خرید انواع لوازم یدکی کیا از آنها کسب کنید.

کرد یدک این افتخار را دارد که توانسته است، اعتماد مشتریان آنلاین و اینترنتی زیادی را به خود جلب کرده و با فروش لوازم یدکی کیا وارداتی، که همگی اصل و گارنتی‌دار هستند، رضایت آنها را کسب کند. خوشبختانه سال‌ها فعالیت موفق در فروش قطعات یدکی کیا سبب شده، کارشناسان فروشگاه بتوانند تجربیات زیادی در زمینه لوازم یدکی این خودرو و تعویض آنها کسب کنند، که شما می‌توانید با کمک این کارشناسان، قطعه مورد نیاز خودرو کیا خود را انتخاب کنید و با قطعه معیوب تعویض نمایید. با انجام مشاوره درست از طرف کادر فنی این فروشگاه، می‌توانید خریدی مطمئن داشته باشید.

همه سفارشات و خریدهای شما در کمترین زمان ممکن، و با اطمینان کامل از سلامت اجناس، با ارسالی سریع برای مشتریان فرستاده خواهد شد. خرید آنلاین و اینترنتی از کردیدک سبب می‌شود، که خرید خود را راحت‌تر و ارازان‌تر انجام داده و با دیدن تنوع محصولات و مقایسه قیمت‌ها، و با در اختیار داشتن زمان لازم، خریدی خوب و مطمئن داشته باشید.

در حال حاضر عرضه قطعات تقلبی خودروها، مخصوصاٌ خودروهای لوکس در بسته بندی‌های مشابه بسته بندی اصلی، از مشکلات بازار فروش قطعات خودروهای وارداتی است. اینکار علاوه بر تحمیل هزینه‌های گزاف به صاحبان خودرو، موجب خسارت به ماشین هم می‌شود. اعتبار یک فروشگاه می‌تواند، تا حد زیادی تضمین کننده کیفیت قطعات باشد. فروشگاه معتبری مانند کردیدک؛ با تضمین اصالت قطعات، به مشتریان خود این تضمین را می‎دهد، که همه اجناس به‌‎صورت اصل و با کیفیت به آنها تقدیم می‌شود.



بیشتر بخوانید:

لوازم یدکی کیا سراتو خرید آنلاین و کاملا معتبر

خرید لوازم یدکی هیوندا آزرا با کمترین قیمت

قیمت لوازم یدکی هیوندا بالاتر است یا کیا؟

آشنایی با لوازم یدکی کیا

مهمترین لوازم یدکی کیا سراتو 2017