فروشگاه لوازم یدکی کیا اپتیما

در این مقاله قصد داریم به معرفی فروشگاه لوازم یدکی کیا اپتیما بپردازیم، كيا اپتيما از سال 200 تا امروز در كره جنوبي توليد شده و از محصولات كمپاني كيا موتورز است. این خودرو يك اتومبيل سدان اندازه متوسط محسوب می‌شود. از سال 2000 تا 2005 نسل اول و نسل دوم از سال‌هاي 2005 تا 2010 توليد شد. که در كشورهاي مختلف عرضه شد.

کیا اپتیما تا همین امروز هم همچنان مدل محبوب كيا است و‌ در سال 2011 جايزه بهترين طراحي را به خود اختصاص داد. نسل سوم کیا اپتيما با ظاهري كاملاً متفاوت از سال 2011 تا 2015  ارائه شد، که این نسل نقش مهمي در موفقيت جهاني شركت كياموتورز داشت. خودروساز‌های کره‌ای برای پیروزی در بازار رقابت جهانی، خودروهای خود را با لیست بلند بالایی از آپشن‌ها و امکانات رفاهی همراه می‌کنند.

قطعات اصلی کیا اپتیما

فروشگاه لوازم یدکی کیا اپتیما
فروشگاه لوازم یدکی کیا اپتیما

قطعات تقلبی کیا و هیوندا یک مشکل واقعی برای تمام دارندگان این خودرو هاست. متاسفانه بازار ساخت قطعات یدکی اپتیما هم بسیار داغ شده که تنها با هدف کسب پول بدون در نظر گرفتن کیفیت اقدام به تولید قطعات یدکی کیا اپتیما می‌کنند. انواع فیلترها، لنت‌های ترمز، چراغ‌های اصلی، رینگ‌های چرخ و کیسه‌های هوا از جمله قطعاتی هستند که به وفور به صورت تقلبی تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

از بین قطعات یدکی کیا اپتیما، کیسه‌های هوا از اهمیت زیادی برخوردارند. توجه داشته باشید که در هنگام تصادف کیسه هوای تقلبی به راحتی پاره می‌شود و باعث آسیب‌های جدی به سرنشینان خودرو می‌گردد و ممکن است جان آن‌ها را به خطر اندازد. کیسه هوا در خودروهای کمپانی کیا از ایمنی لازم برخوردارند و در تصادفات جان سرنشینان را نجات می‌دهند.

فروشگاه لوازم یدکی کیا اپتیما

اگر لوازم یدکی کیا دچار خرابی شد و یا نیاز به تعویض قطعات خودروی خود داشتید تنها از مراکز معتبر و دارای مجبوز خریداری کنید. کرد یدک یکی از این مراکز است با تضمین کیفیت و قیمت محصولا خود را عرضه می‌کند. با خرید لوازم یدکی کیا به صورت اصلی امنیت خود و سرنشینان خودرو را تضمین می‌کنید. با خرید از کرد یدک هم قیمت منصفانه‌ای پرداخت می‌کنید و هم از گارانتی و ضمانت برخوردار می‌شوید. شما می‌توانید برای خرید قطعات اپتیما و کسب مشاوره درباره خرید لوازم یدکی کیا با کرد یدک تماس بگیرید تا شما را در خرید بهتر راهنمایی کنند.

تعویض لوازم یدکی کیا اپتیما

بیشترین دلیلی که برای تعویض لوازم یدکی کیا اپتیما بیان می‌کنند خراب شدن ماشین است. اما اگر می‌خواهید خودروی شما مثل روز اول شتاب و پیشرانه کافی داشته باشد و دچار فرسودگی زودرس نشود، نباید منتظر خراب شدن قطعات باشیدبعضی از لوازم یدکی کیا باید هر چند وقت یکبار تعویض شوند حتی اگر خراب نشده باشند. با این کار کمک بزرگی به عمر و ماندگاری خودرو کرده‌اید. البته افزایش طول عمر خودرو نیازمند استفاده از قطعات اصلی است.

استفاده از قطعات غیر اصلی اصطکاک خودروی شما را چند برابر می‌کند، حتی اگر به موقع قطعات آن را تعویض کرده باشید. بهترین راه برای تهیه قطعات اصلی کیا اپتیما خرید از کرد یدک است که ارائه دهنده قطعات اصلی و با کیفیت کیا است. کرد یدک یک فروشگاه معتبر خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی کیا اپتیما در تهران است. افرادی که فقط برای یک بار از این مجموعه خرید می‌کنند، به دلیل راهنمایی‌های درست کارشناسان برای تشخیص قطعه اصلی، قیمت مناسب و همچنین امکان خرید غیر حضوری، همگی به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل شده‌اند.

سینی فن کیا اپتیما

 

فروشگاه لوازم یدکی کیا اپتیما
فروشگاه لوازم یدکی کیا اپتیما

سینی فن کیا اپتیما از مهمترین قطعات خنک کننده خودرو است که هنگام رانندگی در جاده‌های ناهموار، وظیفه محافظت از فن ماشین را به عهده دارد. موتور و اجزای داخلی خودرو پس از کار کردن دچار گرما و حرارت می‌شوند؛ برای جلوگیری از آسیب ناشی از این گرما سینی فن کیا اپتیما به فن کمک می‌کند تا دمای خودرو را کاهش دهد. به این صورت که دما را متعادل کرده و باعث می‌شود تا موتور در یک دمای ثابت بدون اینکه داغ کند یا بیش از اندازه سرد شود، به فعالیتش ادامه دهد. سنسور دمای آب، کنترل یونیت فن و رله فن هم از قطعات مهم در کیا اپتیما هستند. این قطعه نقش محافظ را برای فن دارد و مانع از خراب شدن فن در دست اندازها و یا جاده‌های ناهموار می‌شود.

قیمت لوازم یدکی کیا اپتیما

کیا اپتیما از خودروهای پر طرفدار در ایران است. که باعث شده تقاضا برای خرید لوازم یدکی این خودرو زیاد شود. عوامل مثل تصادف یا خرابی قطعات باعث می‌شوند این قطعات نیاز به تعویض داشته باشند. اما بهتر است برای افزایش عمر مفید اتومبیل خود هر چند وقت یکبار قطعات کهنه و قدیمی را با با قطعه اصلی جدید عوض کنید.

قطعاً شما به دنبال خرید از جایی هستید که قطعات اصلی کیا اپتیما را با قیمتی مناسب عرضه کند. این تصور که تفاوت قیمت قطعات اصلی و غیر اصلی خیلی زیاد است کاملاً اشتباه است؛ این موضوع اغلب منجر به خرید اجناس بی‌کیفیت می‌شود که در نهایت هم عمر این قطعات بسیار کوتاه است هم به خودروی شما آسیب می‌زند که همگی این‌ها باعث تحمیل هزینه‌های چند برابر بیشتر از تهیه قطعات اصلی به دارنده خودرو می‌شود.

خرید از یک فروشگاه معتبر نیز می‌تواند تا حد زیادی کمک کند که مطمئن باشید که قطعه‌ای که خریداری کرده‌اید اصل بوده است. مجموعه کرد یدک با عرضه قطعات اصلی و با کیفیت خودروهای کیا، این قطعات را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد. فروشگاه کرد یدک برای تهیه این قطعات از ‌واسطه استفاده نمی‌کند و آن‌ها را به‌صورت مستقیم تهیه می‌کند. به همین دلیل قیمت‌های محصولات بسیار به‌صرفه‌تر از دیگر فروشگاه‌ها به شما عرضه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کیا اپتیما

نوع فروشگاه در قیمت لوازم یدکی کیا اپتیما خیلی مؤثر است. حتماً مشاهده کرده‌اید که بعضی از قطعات با مشخصات یکسان در فروشگاه‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شوند. شاید تجربه کرده باشید که در برخی از فروشگاه‌ها یک قطعه را بسیار گران‌تر یا ارزان‌تر از فروشگاهی دیگر بخرید. بنابراین لازم است تا در مورد فروشگاه نیز اطلاعات کافی را به دست آورید و بتوانید فروشگاهی را برای خرید قطعات مورد نیازتان انتخاب کنید که بتوانند با مناسب ترین قیمت ها مطمئن ترین قطعات را به شما ارائه دهند. یکی از روش های خرید لوازم یدکی کیا اپتیما خرید اینترنتی از کرد یدک است. که شما را از حضور در فروشگاه و تلف شدن وقتتان بی نیاز می‌کند. کافیست با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید تا در کودتاه‌ترین زمان قطعه مورد نطرتان را درب منزل تحویل بگیرید.



مقالات مرتبط:

لوازم یدکی کیا سراتو خرید آنلاین و کاملا معتبر

قیمت لوازم یدکی هیوندا بالاتر است یا کیا؟

خرید لوازم یدکی کیا وارداتی مدلهای 2010 تا 2020