لیست لوازم یدکی هیوندا

در این مقاله قصد داریم  لیست لوازم یدکی هیوندا را در اختیار شما قرار دهیم. لازم است شما اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعات یدکی خودروهای هیوندا را بشناسید. لوازم یدکی هیوندا انواع متفاوت و برندهای مختلفی دارند که شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر (کردیدک) آن‌ها را خریداری کنید. اما لازم است نوع و کیفیت این قطعات را به خوبی بشناسید زیرا، در سلامت و کارکرد خودروی شما بسیار تأثیرگذار است. برای خرید یک قطعه اصلی، شما باید تخصص و اطلاعات کامل در مورد قطعه مورد نظر را داشته باشید، اما توجه به یک‌سری جزئیات می‌تواند در تشخیص اصل یا فرع بودن یک قطعه خودرو، به شما کمک کند.

از جمله توجه به رنگ بسته بندی، کیفیت بسته بندی، نوع جوشکاری قطعه، نوع نوشته‌های روی قطعات لوازم یدکی و لیست کشورهای سازنده لوازم خودرو. به همین دلیل باید به مراکز معتبر برای خرید لوازم یدکی مراجعه کنید. کردیدک با بیش از 10سال سابقه فعالیت، قطعات اصلی کیا و هیوندا را با ضمانت کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

صفحه کلاچ

درست کار کردن این قطعه در خودرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. صفحه کلاچ در خودروهایی که گیربکس آن‎‌ها به‌صورت دستی کار می‌کند وجود دارد و باعث می‌شود که راننده بتواند خودرو را به حرکت درآورده و یا این‌که در زمان حرکت دنده را عوض کند. صفحه کلاچ به مرور زمان و در صورت کار کردن مداوم، کیفیت خود را از دست می‌دهد و سطح آن دچار ساییدگی می‌شود. به همین خاطر لازم است تا در فواصل زمانی مشخص وضعیت صفحه کلاچ خودروی خود را بررسی کنید و در صورت خرابی آن را تعویض کنید. سفت و خشک شدن پدال کلاچ، افزایش دور موتور در زمان حرکت و عقب پرت شدن سریع پا در زمان شروع حرکت از جمله علائمی است که نشان می‌دهد صفحه کلاچ باید عوض شود.

آشنایی با میل لنگ هیوندا

 

لیست لوازم یدکی هیوندا
لیست لوازم یدکی هیوندا

میل لنگ روی بلوک سیلندر نصب می‌شود و نقاط اتصال ثابتی دارد. از اصلی‌ترین وظایف میل لنگ در خودرو این است که در زمان حرکت خودرو باعث می‌شود تا حرکت خطی پیستون‌ها به یک حرکت دورانی تبدیل شود. در ساخت این قطعه از آلیاژهای مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. از نشانه‌های خرابی میل لنگ در خودرو هیوندا صدای تق تق شدید موتور اتومبیل هنگام گاز دادن است، که بین تعمیرکاران از اصطلاح یاتاقان زدن استفاده می‌شود. از دیگر نشانه‌های خراب شدن این قطعه قفل شدن موتور و روشن نشدن آن است. در صورت تمایل برای خرید میل لنگ نیز می‌توانید از خدمات فروشگاه کردیدک استفاده کنید.

شناخت لنت ترمز جلو

لنت ترمز جلو یکی از مهم‌ترین لوازم یدکی خودروهای هیوندا محسوب می‌شود؛ که بخشی از سیستم ترمز این خودرو را تشکیل می‌دهد. تعریف علمی‌ وظیفه‌ لنت ترمز جلو در سیستم ترمز خودرو هیوندا این است که این لنت با ایجاد یک سطح اصطکاک، انرژی جنبشی چرخ‌ها را دریافت کرده و آن را به انرژی حرارتی تبدیل می‌کند؛ اینگونه از سرعت خودرو کم می‌کند. در واقع این قطعه یک سطح اصطکاک با دیسک یا کاسه ترمز به وجود می‌آورد و یک شتاب منفی در خودرو ایجاد می‌کند. هنگام ترمز این قابلیت به میزان زیادی روی توقف سریع‌تر خودرو هیوندا تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که لنت ترمز باید ضریب اصطکاک بالایی داشته باشد و با تغییر درجه حرارت خاصیت خود را حفظ نماید. یکی از نشانه‌های خرابی لنت ترمز جلو خودرو هیوندا ایجاد صدای زیاد در زمان ترمز کردن است. از دیگر نشانه‌های خرابی این قطعه، کشیده شدن خودرو به یک سمت در زمان ترمز کردن و پایین رفتن بیش از حد پدال ترمز است.

شاتون خودرو هیوندا

شاتون بین پیستون و میل لنگ قرار می‌گیرد و وظیفه اصلی آن این است که حرکت خطی پیستون را به حرکت چرخشی میل لنگ تبدیل کند. در واقع باعث ایجاد یک گشتاور چرخشی در موتور خوردو هیوندا می‌شود و در زمان حرکت باعث ایجاد تعادل می‌شود. جنس شاتون معمولاً از فولاد ساخته می‌شود. ایجاد صداهایی مانند صدای کوبش دو قطعه به یکدیگر از قسمت پیشرانه خودرو در زمان حرکت و به ویژه هنگام  بالارفتن دور موتور، می‌تواند از نشانه‌های مهم خرابی یا ایجاد مشکل در شاتون باشد.

قطعات اصلی هیوندای

قطعات و لوازم جانبی خودروی هیوندای را از کرد یدک خریداری کنید که کاملاً متناسب با ساخت و مدل خودروی شما است. همچنین با استفاده از قطعات اصلی می‌توانید از خدمات پس از فروش محصول نیز بهره‌مند شوید. قطعات اصلی ماندگاری بالاتری دارند، قطعات تقلبی به دلیل کیفیت پایینی که دارند از طرف فروشنده ضمانت نخواهند شد.

سفارش قطعات خودرو هیوندای در کرد یدک

 

لیست لوازم یدکی هیوندا
لیست لوازم یدکی هیوندا

برای خرید محصول مورد نیاز خود با کرد یدک تماس بگیرید و قطعه مورد نیاز خود را سفارش دهید. یا به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و در اسرع وقت محصول خود را تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات و لوازم جانبی خودروی هیوندای با تیم ما در کردیدک تماس بگیرید. در صورتی که شما هم قصد خرید لوازم یدکی خودرو هیوندای را دارید می‌توانید از طریق فروشگاه کردیدک به‌راحتی تجهیزات و لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری کنید. این فروشگاه خدمات فوق‌العاده‌ای را در این زمینه به شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید تمامی لوازم یدکی را به صورت اصل که متعلق به برند هیوندا هستند را با مناسب‌ترین قیمت ممکن و ارائه ضمانت در خصوص کیفیت این محصولات خریداری کنید.

خرید لوازم یدکی هیوندا

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید قطعات خودرو باید بررسی کنید توجه به فروشگاه و مرکز خریدی است که قطعات را از آن جا تهیه می‌کنید. انتخاب مدل و درجه کیفیت و همچنین تولید کننده قطعات از جمله نکات مهمی است که علاوه بر قیمت لوازم یدکی هیوندا باید مورد توجه قرار گیرد. ممکن است شما قطعه‌ایی را سال‌ها برای خودرویتان بتوانید استفاده کنید و بعد از گذشت چند سال به تعویض آن نیاز پیدا کنید. لوازم یدکی هیوندا باید از کیفیت مناسب برخوردار باشند. اگر قطعه‌ای که خریداری می‌کنید کیفیت لازم را نداشته باشد باعث می‌شود زودتر از زمان استاندارد کارکردش را از دست بدهد. پس باید قبل از خرید محصول تحقیقات لازم را انجام دهید. همچنین قبل از خرید قیمت قطعات را باهم مقایسه کنید تا بتوانید محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید. مثلا می‌توانید چند وب سایت را بررسی کنید و مناسب‌ترین فروشنده را انتخاب کنید.

در سایت کردیدک، شما با خاطری آسوده با بهترین کیفیت محصول مورد نظر خود را خریداری می‌کنید. به این ترتیب می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید تا نصب قطعات بدون دردسر و بدون فوت وقت انجام شود. اگر به قصد صرفه جویی در هزینه از قطعات یدکی تقلبی استفاده می‌کنید، در واقع در مدت طولانی برایتان گران تمام می‎‌شود، زیرا استفاده از این قطعات باعث فرسودگی زود هنگام خواهد شد و در نهایت شما متحمل هزینه‌های گزاف تعمیرات می‌شوید. پس همیشه در نظر داشته باشید که بسیار مهم است با استفاده از قطعات یدکی اصلی و سرویس دهی به موقع ، از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید. قطعات یدکی اصلی بهترین عملکرد را در اتومبیل ارائه می‌دهند و با اطمینان بالا می‌توانید از آن استفاده کنید زیرا احتمال خرابی خودرو را به حداقل می‌رسانند و طول عمر آن را افزایش می‌دهند.

فروشگاه قطعات خودرو کردیدک  وارد کننده و توزیع کننده قطعات اصلی هیوندا و کیا، پیش از خرید از راهنمایی و مشاوره تلفنی ما بهره‌مند شوید. می‌توانید به صورت آنلاین خرید کنید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.