لیست لوازم یدکی کیا

با توجه به وجود انواع قطعات ساده و پیچیده، در لیست لوازم یدکی کیا هر کدام از این قطعات، بنابر کیفیت و عملکرد آن‌ها قیمت متفاوتی دارند. البته باید بدانید از چه فروشگاهی خرید خود را انجام می‌دهید. برخی از لوازم یدکی کیا بسیار مهم هستند و نمی‌توان به هر فروشگاهی اعتماد کرد. بنابراین با وجود یک مرکز معتبر، مانند کرد یدک؛ می‌توان با خیالی آسوده قطعه مورد نیاز خود را خریداری نمود. این فروشگاه با داشتن چندین سال تجربه درخشان کاری، انواع زیادی از قطعات هیوندا و کیا را که همگی اصل و با کیفیت هستند، با قیمتی بسیار منصفانه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه کردیدک، از تمامی محصولات موجود در آن دیدن فرمایید.

در صورت عدم مراجعه حضوری، کردیدک این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم نموده است، تا تمامی قطعات و لوازم یدکی هیوندای و کیا را، از طریق وب سایت و پیج اینستاگرامی این مجموعه مشاهده فرمایید. ما در وب سایت خود، در مورد بسیاری از قطعات کیا و هیوندا، توضیحات مفصلی را نوشته‌ایم. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به وب سایت کرد یدک، از این اطلاعات استفاده کنید. در زیر به‌طور خلاصه برخی از لوازم یدکی و قطعات کیا را نام می‌بریم:

لوازم موتوری کیا

  • واتر پمپ کیا
  • پمپ کلاچ کیا
  • دیسک صفحه کلاچ دمپردار کیا
  • دینام کیا
  • ایربگ کیا
  • پمپ روغن کیا
  • ترموستات کیا
  • سنسور آب، گاز و روغن کیا
  • فیلتر بنزین و فیلتر هوای کیا
  • لنت ترمز کیا
  • سنسور کربن و سنسور اکسیژن کیا و…..

لوازم جلوبندی کیا

  • لاستیک چاک‌دار جلو کیا
  • میل موجگیر جلوی کیا
  • توپی سر کمک فنر جلو کیا
  • فنر جلو در لوازم یدکی کیا
  • باتومی جلو در لوازم یدکی کیا
  • طبق جلو گیر بکس دنده‌ای کیا
  • قرقری فرمان کیا و….

لوازم بدنه کیا

  • فوم ضربه گیر سپر عقب کیا
  • مه شکن جلو چپ کیا
  • آینه بغل کیا
  • فلاپ زیر سپر جلو کیا
  • فن کامل کیا
  • چراغ خطر گلگیر چپ کیا و….

شما می‌توانید، جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرد. این کارشناسان با آشنایی کامل در مورد تمامی لوازم یدکی کیا و هیوندا، به‌ خوبی می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

قطعات تقلبی لوازم یدکی کیا

 

لیست لوازم یدکی کیا
لیست لوازم یدکی کیا

ماشین‌های لوکس و گران قیمت، معمولاً قطعات تقلبی بیشتری در بازار دارند. این قطعات تقلبی از طریق سازندگان داخلی و یا به‌وسیله قاچاق، از مرزها وارد بازارهای کشور می‌شود. قطعات بدل که از چین و کشورهای آسیای شرقی به‌صورت تقلبی تولید می‌شوند (به جزبعضی از تولید کنندگان اصلی در این کشورها)، این لوازم یدکی قاچاقی هیچ ارزشی ندارند. ممکن است که بعضی از قطعات هم اصلی باشد، ولی بدون هیچ‌گونه گارانتی و ضمانت نامه‌ای است. در داخل کشور هم از روی این قطعات کپی برداری می‌کنند و یا با تعمیر و نو نوار کردن قطعات قبلی و کهنه، آن را با عنوان لوازم یدکی کیا اصل می‌فروشند.

راه‌های شناسایی قطعات یدکی  اصلی و تقلبی کیاموتور

کیفیت بسته بندی

قطعاتی که به‌وسیله شرکت‌های معتبر کیا و هیوندای تولید می‌شود، دارای ظاهری شیک و لوکس هستند. اما بسته‌بندی لوازم یدکی تقلبی با توجه به شکل و نوع بسته‌بندی نامرتب و کم کیفیت سریع قابل شناسایی است.

رنگ بسته بندی لوازم و قطعات

بنابر تجربیاتی که در این زمینه داریم، بسته بندی‌های تقلبی این نوع از لوازم یدکی، تیره‌تر بوده و رنگ‌ بندی کمتری دارند. بنابراین با توجه به رنگ بسته‌ بندی، می‌توان سریع اصل و تقلبی بودن قطعه را تشخیص داد. بسته بندی‌های لوازم یدکی کیا اصل، به‌دلیل اینکه محصول مرغوب در داخل آن قرار دارد، بسیار محکم‌تر بوده و هم کیفیت ظاهری بالایی دارد.

آلیاژ قطعات و لوازم یدکی

آلیاژ به‌کاررفته در قطعات اصل، بسیار مرغوب و با کیفیت است، و ظاهر قطعه هم واقعاً فوق‌العاده بنظر می‌رسد. در حالی‌که قطعات تقلبی با داشتن ظاهری نه چندان خوب، از آلیاژهای کم کیفیت در ساخت آن‌ها استفاده شده است. در این مورد با شناخت قطعات می‌توان از طریق لمس کردن سریع آن را تشخیص داد.

مشخصات ظاهری قطعات کیا موتور

در شیوه تولید لوازم یدکی اصل و تقلبی، تفاوت‌های زیادی وجود دارد. لوازم یدکی تقلبی، بسیار تند و سرسری ساخته می‌شوند، بنابراین ناهمواری‌هایی بر روی محصول دیده می‌شود. وجود همین ناهمواری‌ها روی قطعات، خود گواه بر تقلبی و غیر اصل بودن آن است. همچنین پرداخت کاری‌های روی این قطعات بسیار سطحی است، که خود قابل توجه است. برروی قطعات باید لوگوی چاپ و تعبیه شده باشد، که بسیار مهم و نشان دهنده اصل بودن این لوازم یدکی است.

نوع جوشکاری قطعات

جوشکاری روی قطعات اصلی هیوندا و کیا اصل، بسیار ظریف و حتی غیرقابل تشخیص است. اما در قطعات تقلبی، چنین دقت و ظرافتی وجود ندارد.

نوشته‌های روی بسته‌بندی

نوشته‌های روی لوازم یدکی کیا تقلبی، بدون رعایت اصول نوشتاری، یعنی حروف کوچک و بزرگ و دارای اشتباهات تایپی هستند، که به‌راحتی با مقایسه دو قطعه اصل  و تقلبی می‌توان به این موضوع پی‌برد.

اهمیت استفاده از قطعات اصلی کیا موتور

 

لیست لوازم یدکی کیا
لیست لوازم یدکی کیا

در زمان تعمیر یا تعویض قطعات خودرو کیا، بنابر دلایلی نیاز دارید که از قطعات اصلی استفاده کنید:

کیفیت

کیفیت لوازم یدکی خودرو، چیزی است که آرامش خاطر و اطمینان را برای شما فراهم می‌کند. در واقع هر اندازه قطعات با کیفیت‌تری را استفاده کنید، خدمات بهتری هم دریافت خواهید کرد.

دوام و طول عمر قطعات

به‌کار بردن قطعات اصلی در خودرو باعث می‌شود، قطعه زمان بیشتری برایتان کار کند. معمولاً قطعات اصلی به‌دلایلی مانند ساییدگی و پارگی دچار فرسودگی می‌شوند. در این حالت مسلماً قطعات اصلی مقاومت و دوام بیشتری خواهند داشت.

حفظ قیمت خودرو

خرید قطعات اصلی موجب می‌شود، اگر در آینده قصد فروش ماشین را داشتید ارزش خودرو شما حفظ شود در حال‌ که استفاده از قطعات تقلبی ارزش خودرو را پایین می‌آورند.

انتخاب آسان استفاده از قطعات اصلی در واقع نوعی صرفه جویی در زمان و هزینه است. زیرا قطعات تقلبی و فرسوده سریع دوباره خراب شده و نیاز به تعمیر و تعویض دارند. خودرو کیا، جزء خودروهای ارزشمندی است، که اگر قطعات اصلی برای آن استفاده شود، به میزان زیادی و تا مدت طولانی دیگر نیازی به تعمیر یا تعویض آن قطعه ندارد. خرید قطعات اصلی، سلامت خودرو شما را تضمین می‌کند و باعث می‌شود، ماشین در بهترین حالت ممکن خود برای شما کار کند.

استفاده از لوازم یدکی کیا نامرغوب، ایمنی شما و سرنشینان را به خطر می‌اندازد. چنین خودروهایی هزینه تعویض قطعات برای آن‌ها بسیار بیشتر از ماشین‌های مدل پایین است. بنابراین شناسایی و خرید قطعات اصلی کیا موتور، برای تضمین کیفیت اتومبیل شما بسیار مهم است. توجه داشته باشید خرید از فروشگاه‌ها و سایت‌های نامعتبر، هیچ ضمانتی را برای محصول فروخته شده به شما ارائه نمی‌دهند و در صورت ایجاد مشکل و خرابی در سیستم ماشین، کسی مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد.

فروشگاه معتبر کردیدک؛ این افتخار را دارد که همواره بهترین و مرغوب‌ترین قطعات خودرو هیوندا و کیا را از شرکت‌های معتبر وارد کرده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است. خوشبختانه در سراسر ایران، مشتریان زیادی به این فروشگاه اعتماد دارند و خرید قطعات یدکی کیا موتور خود را در آنجا انجام می‌دهند و کرد یدک؛ همواره قدردان این اعتماد است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت ما و با مشورت کارشناسان این فروشگاه، خرید قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خود را انجام دهید.



بیشتر بخوانید:

لیست لوازم یدکی هیوندا

لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندا