فروشگاه پخش لوازم یدکی هیوندا سانتافه ix45

در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین فروشگاه پخش لوازم یدکی هیوندا سانتافه ix45 را به شما معرفی کنیم تا دیگر دغدغه تهیه قطعات اصلی هیوندا را نداشته باشید.

هیوندا سانتافه

کره جنوبی در سال 2000 میلادی در کمپانی هیوندا برای این‌که سهمی در بازار خودروهای شاسی‌بلند آمریکا داشته باشد، تصمیم به طراحی و تولید هیوندا سانتافه گرفت. نسل اول این خودرو تا سال 2006 تولید می‌شد. در همان سال با ورود دومین نسل از گروه سانتافه تولید سری قبلی متوقف شد. اولین نماینده از این خودرو در ایران، نسل دوم هیوندا سانتافه بود. این مدل بارها بین سال‌های 2006 تا 2012 مورد بازنگری قرار گرفت و در بازار خیلی از کشورها مثل آلمان، استرالیا و ایالات‌متحده حضور یافت. سال 2012 در نمایشگاه خودرو نیویورک، کمپانی هیوندا نسل سوم سانتافه را در معرض دید عموم قرار داد و یک سال بعد آن را به بازارهای جهانی عرضه کرد. در سال 2018 نسل چهارم خودرو در بازارهای جهانی حاضر شد. نسل دوم و سوم هیوندا سانتافه حضور پررنگی در بازار ایران داشت، اما نسل چهارم سانتافه به دلیل محدودیت‌های موجود هرگز فرصت حضور در ایران را پیدا نکرد.

جعبه فرمان هیوندا سانتافه ix45

فروشگاه پخش لوازم یدکی هیوندا سانتافه ix45
فروشگاه پخش لوازم یدکی هیوندا سانتافه ix45

این قطعه جزء مهم ترین لوازم یدکی هیوندای سانتافهix45  محسوب می شود که محکم کردن آن بسیار مهم است. این اتصالات مانع تکان‌های بی جای فرمان هیوندا سانتافهix45  می‌شود، یا در هنگام خطر به درستی بپیچد. علاوه بر بررسی اتصالات این‌که مایع روان کننده‌ای روی آن ریخته باشد یا نه از عوامل سلامت جعبه فرمان هیوندا سانتافهix45   است.

علائم خرابی جعبه فرمان هیوند سانتافهix45

  • سفت شدن غربیلک فرمان
  • ایجاد صدای غیر عادی جعبه فرمان
  • لق شدن جعبه فرمان

دلیل صدای غیر عادی جعبه فرمان هیوندا سانتافهix45

هنگام بروز مشکل برای تعمیر جعبه فرمان هیدرولیک، باید این موارد را بررسی کنید تا مشکل پیدا شود:

  • معویب شدن فنر بوش تنظیم که تنظیم میزان لقی فرمان را به عهده دارد.
  • ممکن است بین پینیون و دنده شانه‌ای لقی وجود داشته باشد.
  • عدم تنظیم صحیح جعبه فرمان هیدرولیک به صورت صحیح و دقیق
  • طول فنر بوش تنظیم نباشد و عمق بوش دنده شانه‌ای با هم مطابقت نداشته باشند.
  • وجود لقیی در میل فرمان افقی که به دنده شانه‌ای و سیبک فرمان متصل است.

علائم خرابی طبق عقب بالای هیوندا سانتافه ix45

شنیدن سر و صداهای اضافی از خودرو مخصوصاً هنگام عبور از دست‌اندازها شایع‌ترین نشانه خرابی طبق عقب بالای هیوندای سانتافه ix45است. گاهی تغییر در زاویه چرخ‌ها و لقی در محل قطعه هم می‌تواند از علائم خرابی باشد که در این صورت باید طبق عقب بالای هیوندای سانتافه ix45 را تعویض کنید.

عوامل خرابی طبق عقب بالای هیوندا سانتافه ix45

حرکت طبق عقب بالا در مسیرهای ناهموار و پستی بلندی و زمانی که وزن خودرو بیش از حد است، بیشتر می‌شود. جذب و تعدیل این حرکات به عهده فنر و کمک فنر است. اگر ضربه‌ها بیش از حد شدید و ناگهانی باشد مثل زمانی که هیوندا سانتافه ix45 تصادف می‌کند، کنترل و جذب ضربه از عهده فنر و کمک فنر نیز خارج شده، در نتیجه بازویی کج می‌شود.

شمع موتور هیوندا سانتافه ix45

شمع موتور قطعات مهم در هیوندا سانتافه ix45 است. این قطعه با توجه به کارکرد خودرو در دوره‌های زمانی خاص نیاز به تعویض دارد. اگر به موقع شمع خودرو را تعویض نکنید، خودرو دچار قطع و وصلی شده و در طول زمان باعث خرابی قطعات دیگر خودروی شما خواهد شد.

مجموعه فن هیوندا سانتافه ix45

در قسمت جلویی همه خودروها یک پروانه وجود دارد که اصولاً در حال چرخیدن است. موتور خودرو در اثر عمل احتراق گرمای زیادی تولید و مقدار زیادی از آن را به محیط می‌دهد. اما آب خودرو توسط پمپی به نام واترپمپ در حال چرخیدن دور موتور است که باعث خنک شدن موتور می‌شود. در خودروهای قدیمی این پروانه نیروی خود را از موتور خودرو می‌گرفت. پروانه نیروی خود را از میل‌لنگ، توسط یک پولی و تسمه می‌گرفت و با دور موتور، دور پروانه هم تغییر می‌کرد. اما استهلاک این روش بسیار بالاست. این سیستم مکانیکی است، به همین دلیل می‌تواند در شرایط آب و هوای نامطلوب دچار هرزگردی و تلف‌کردن نیرو شود و روند کار را مختل کند. در نتیجه مجموعه‌ای طراحی شد که باعث افزایش طول عمر این قطعه شود. برای تهیه انواع لوازم یدکی هیوندا با کارشناسان کردیدک تماس بگیرید تا محصول مورد نیاز خود را با تضمین کیفیت و قیمتی مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید.

درب موتور هیوندا سانتافه ix45

کاپوت خودرو  که همان درب موتور است بیشترین فروش را در همه دنیا به خود اختصاص داده است. از این قطعه جزء بدنه خودرو محسوب شده و به عنوان یک پوشش در قسمت جلوی خودرو استفاده می‌شود. همچنین برای زیباتر شدن و تکمیل کردن ظاهر خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از عوامل اصلی در ایمنی خودرو درب موتور خودرو است. بعد از سپر این قسمت از خودرو در تصادف نقش مهمی دارد. از این محصول برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار هم استفاده شده و باعث جلوگیری از سر و صدای موتور می‌شود. یک راه برای خنک کردن گرمای بیش از حد ماشین استفاده از کاپوت سفارشی است. بهترین فروشگاه پخش لوازم یدکی هیوندا سانتافه ix45 با کادری حرفه‌ای و متخصص در خدمت شماست تا با ارائه راهنمایی صحیح به شما کمک کند که بهترین لوازم یدکی هیوندا را خریداری کنید.

تهیه لوازم یدکی هیوندا سانتافه ix45

 

فروشگاه پخش لوازم یدکی هیوندا سانتافه ix45
فروشگاه پخش لوازم یدکی هیوندا سانتافه ix45

همانطور که می‌دانید، بسیاری از قطعات خودرو پس از مدت مشخصی باید تعویض شوند. اگر تعویض این قطعات به موقع انجام نشود، احتمال بروز آسیب‌های جبران ناپذیر وجود دارد. تمامی لوازم یدکی هیوندا سانتافه در همه گروه‌ها از جمله قطعات بدنه، قطعات موتوری، قطعات گیربکس، قطعات برقی و لوازم داخل کابین هیوندای سانتافه، را از فروشگاه کردیدک بخواهید.گاهی به دلیل بروز تصادفات، بسیاری از قطعات بدنه، جلوبندی یا موتوری دچار آسیب می‌شوند در این مواقع هم باید اقدام قطعه آسیب دیده تعویض شود. شما می‌توانید تمامی قطعات لوازم یدکی هیوندا سانتافه ix45 را در صورت تمایل به صورت حضوری یا تنها از طریق یک تماس یا از طریق  ثبت سفارش به صورت آنلاین تهیه کنید. مجموعه کرد یدک تمام تلاش خود را به کار گرفته تا انواع راه‌های ارتباطی را برای شما عزیزان ممکن کند که در راحتی مطلق و با اطمینان خاطر محصول خود را دریافت نمایید.

خرید لوازم یدکی هیوندا سانتافه ix45

از مشکلات امروز بازار خودرو، عرضه قطعات تقلبی در بسته‌بندی‌ مشابه اصلی است. این امر علاوه بر تحمیل هزینه‌های گزاف به صاحبان خودرو، خسارت به خودرو را نیز در پی دارد. لوازم یدکی هیوندا غیراصل و تقلبی، مشکلی است همیشه سلامت شما و خودرویتان را تهدید می‌کند. از این روی فروشگاه کردیدک اصالت قطعاتی که ارائه می‌کند را تضمین کرده تا مشتریان با خیالی آسوده لوازم یدکی هیوندا را خریداری کرده و استفاده کنند. کردیدکبا به کار گیری کادری حرفهای این امکان را برای شما ایجاد کرده که قبل از خرید قطعه مشاوره رایگان دریافت کنید و خریدی مطمئن داشته باشید.



مقالات مرتبط:

لوازم یدکی هیوندا

لیست لوازم یدکی هیوندا

لوازم الکترونیکی هیوندا

لوازم یدکی هیوندا سانتافه

لیست لوازم یدکی هیوندا

لوازم یدکی هیوندا در تهران