کیا کادنزا 2020

کیاکادنزا 2020، خودروی سدانی که در سال گذشته خوب از آب در نیامد و بظور خوب و مطلوب و دلخواه عمل نکرد. کادنزا 2019، فقط تعداد 1630 دستگاه در ایالات متحده آمریکا به فروش رساند. درحالی که در سال 2018 میزان فروش کادنزا، 4507 دستگاه بود. بعد از تحقیقات و مطالعات لازم، عوامل و مهندسین کمپانی کیاموتور، امسال کیا با اعمال تغییرات اساسی بر روی این خودرو، فروش بهتری نسبت به سال گذشته را در پیش گرفت.

کیا می‌خواهد بار دیگر بتواند بازار خودرو آمریکا را مالک شود. رکود بازار را در مورد این خودرو از بین ببرد و مشتریان بیشتری را جذب خودروی سدان سایز متوسطش کند. در نتیجه کادنزا 2020 را برای حضور در نمایشگاه بین المللی شیکاگو، با اعمال تغییرات اساسی در داخل و خارج از کابین، به عنوان نسخه جدید کیا کادنزا، رونمایی کرد.

بررسی کیا کادنزا ۲۰۲۰

کمپانی کیا، فیس لیفت کادنزا را در سال 2020 با نام K7 معرفی کرد که با پیشرانه‌های مختلفی به بازار عرضه کرد.

این پیشرانه‌ها عبارتند از:

  1. 1. پیشرانه 3.3 لیتری توربو 6 سیلند 290 اسب بخاری
  2. 2. پیشرانه 2.5 لیتری GDI
  3. 3. پیشرانه 3 لیتری GDI
  4. 4. پیشرانه 2.2 لیتری توربو دیزل
  5. 5. پیشرانه 3 لیتری LPI و نسخه هیبریدی

 امکانات کیا کانزا 2020 فیس لیفت

درب باک هوشمند با توانایی تشخیص کلید هوشمند؛ بدون اینکه به دست  نیازی باشد و زمانی که مالک خودرو نزدیک باک شود درب آن باز می‌شود، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، نمایشگر هدآپ، گرم کن فرمان، ترمز پارک برقی، گرم و سرد کن صندلی‌ها، دکمه انتخاب حالت رانندگی، شارژر بی سیم، تشخیص کلید هوشمند از دیگر آپشن‌های کادنزا هستند. زمانیکه نزدیک کادنزا می‌شوید سنسورها کلید هوشمند شما را تشخیص می‌دهند و آینه های بغل باز می‌شوند و نور پردازی هوشمند داخلی و خارجی به مفهوم خوش آمد به کاربر فعال می‌شود، ترمز اضطراری، ایربگ برای زانوی راننده، ترمز ضد قفل، سامانه پایداری الکترونیکی، ، کروز کنترل تطبیقی هماهنگ با سیستم جی پی اس سنسور نمایشگر باد لاستیک‌ها، دوربین برای پوشش نقاط کور دید راننده، سیستم کمکی سربالایی HAC، سیستم تشخیص ضربه برای بازگشایی خودکار درب‌ها، هشدار تصادف از کنار.

طراحان کیا چراغ‌های جدید در قسمت جلو نصب کرده‌اند و همین‌طور تغییرات اساسیی در جلوپنجره و یا کاپوت خودرو ترتیب داده‌اند. این تغییرت تاجایی است که نسخه جدید کادنزا به طراحی نسل جدید این شرکت رسید و تاحدودی شبیه به خودروی نسل جدید کیا اپتیما شده است. علاوه بر قسمت جلو، در قسمت عقب هم تغییرات چشمگیری انجام شده است. چراکه باید بتواند پاسخگوی انتظارات  بیشتر مشتریان خود برای خرید یک اتومبیل بروز باشد.

تغییرات کیا شامل قسمت فنی خودرو نیست و در نسخه‌های عرضه شده در آمریکای شمالی، مشتریان از موتور شش سیلندر 3.3 لیتری استفاده می‌کنند. بصورت کلی می‌توانند خودرویی با خروجی قدرت 290 اسب بخاری و گشتاور 343 نیوتن متری را خریداری و استفاده کنند.

این نیرو توسط جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دریافت شده و تنها به محور جلو فرستاده می‌شود. با این اوصاف ، قسمت فنی کیا خیلی هم بدون تغییر نمانده است. شرکت سازنده این خودرو با ایجاد تغییراتی در سیستم تعلیق اتومبیل و استفاده از کمک فنرهای بزرگ تر عقب، راحتی بیشتری برای سرنشینان داخل کابین فراهم کرده است.

از جمله تغییراتی که صورت داده است: چراغ‌های جلو بوده است که المان‌های ظریف و چراغ‌های LED جدید روشنایی روز و چراغ‌های راهنما را شامل می‌شوند. چراغ‌ها تا روی سپر به سمت پایین امتداد دارند تا شکل «Z» به‌وجد بیاید. چراغ‌های مه‌شکن کادنزا که در مدل جیدی کادنزا نصب شده‌اند، احتمالاً در نسخه فیس‌لیفت حذف شده‌ باشند یا در نسخه‌های نمایشی که تصاویرشان به چشم می‌خورد، نصب نشده‌اند. برای تکمیل تغییرات در جلو باید به بخش پایینی سپر جلو اشاره کنیم که لبه‌های برجسته و تریم تمام عرضی کرومی دارد.

چراغ‌های عقب هم‌اکنون روی صندوق عقب به هم وصل می‌شوند و یک نوار قرمز رنگ از ترکیب چند متوازی‌الاضلاع تشکیل می‌دهند. این چراغ‌ها تا رسیدن به دوربین نصب‌شده در مرکز، روشن‌تر و باریک‌ می‌باشند. در فیس‌لیفت خروجی‌های اگزوز دلخواه و محبوب نبود، در واقع این خروجی‌های اگزوز  فقط برای دکور قرار گرفته بودند. خروجی‌های اگزوز واقعی زیر سپر قرار داشتند.

شاید برای‌تان جالب باشد که بگوییم؛ سپر عقب نوار تمام عرضی کرومی داشت که خروجی‌های اگزوز را احاطه می‌کرد. نوار یادشده همچنین تکمیل‌کننده خط کرومی در امتداد پایین چراغ‌های عقب جدید می‌باشند.

با همه این تفاسیر، تغییرات عمده و بزرگ و چشمگیر را کیا در داخل کابین کادنزا 2020 انجام داده است. صفحه‌نمایش لمسی، سیستم سرگرمی و اطلاعاتی مناسب و کارامد و درخورتوجه، که بزرگ‌تر و بهتر از مدل قبلی‌اش است. ضمنا باعث می‌شود که کیا به سمت دریچه‌های هوای مرکزی زیر صفحه‌نمایش پیش برود. هرکدام از صفحه‌نمایش‌ها ۱۲/۳ اینچ می‌باشند و ظاهری پیشرفته‌تر برای داشبورد به‌وجود آورده‌اند. دکمه‌های کنترلی در کنسول مرکزی مدرن‌تر از مدل قبل شده‌اند، ساعت آنالوگ را کاملا حذف کرده‌اند. محفظه ذخیره‌سازی زیر دکمه‌های جدید برای کنترل آب‌وهوا قرار دارد و همین امر ظاهر زیباتری برای کنسول مرکزی به‌وجود آورده است.

دسته‌دنده فرم ارگونومیک‌تری نسبت به مدل قبل دارد. در حقیقت  روی دسته‌دنده دکمه‌های : گرم‌کن و سردکن صندلی، گرم‌کن فرمان و ترمز پارک برقی، به‌علاوه دستگیره جدید برای انتخاب حالت رانندگی، را قرار داده‌اند.

 

کردیدک خواندن ایم مقالات را به شما پیشنهاد می‌کند:

 

هیوندای النترا 2020
خرابی گیربکس اتوماتیک
هیوندای آزرا 2020


کیا دقیقا آنچه را که در وب‌سایتش با زبان کره‌ای مانند آنچه که به بازار عرضه کرده است را نشان داده. درباره سیستم‌های پیشرفته کمک راننده (ADAS)، پیشرانه‌های بنزینی ۲/۵ لیتری و ۳ لیتری، پیشرانه ۲/۲ لیتری توربودیزل، نسخه ۳ لیتری سازگار با LPG و یک نسخه هیبریدی را روانه بازار کرده است. نسخه ۳ لیتری و ۲/۲ لیتری به ترتیب با قدرت ۲۶۱ و ۱۹۸ اسب‌بخار عرضه می‌شوند، درحالی‌که به نظر می‌رسد پیشرانه ۲/۵ لیتری بنزینی، در حقیقت نسخه به‌روزرسانی‌شده از مدل قدیمی ۲/۴ لیتری باشد.

 

 

کردیدک ارائه دهنده انواع قطعات اصلی هیوندای  و کیاموتورز، با بیش از ده سال سابقه.
با کردیدک در تماس باشید و از طریق خرید حضوری و غیر حضوری قطعه مورد نیاز خودرو خود را تهیه کنید.