آشنایی با لوازم یدکی کیا

آشنایی با لوازم یدکی کیا و شناخت قطعات اصلی آن و اینکه این قطعات را از کدام فروشگاه تهیه کنید، تأثیر زیادی در دوام و ماندگاری آنها برای خودرو شما دارد. باید بتوانید لوازم درجه یک، دو و سه را از هم تشخیص دهید، تا خریدی مطمئن داشته باشید.

شناخت لوازم یدکی خودروهای کیا

قطعات یدکی کیا جزء برندهایی است، که در ایران مشتریان زیادی دارد. این قطعات، لوازم یدکی جانبی – موتوری – بدنه و همه لوازم این خودروبین المللی را شامل می‌شود. برای خرید لوازم یدکی خوب و مرغوب، در ابتدا باید بدانید که خودروی شما چه ویژگی‌هایی دارد و باید چه نوع لوازمی را برای آن خریداری کنید. تهیه کردن لیست از قطعات کیا برای شما کافی نخواهد بود، بلکه باید از جزئیات این لوازم نیز آشنایی داشته باشید. در اینجا ما فهرستی از برخی قطعات کیا که در فروشگاه‌های معتبر لوازم این خودرو موجود هستند را به شما معرفی می‌کنیم:

 

آشنایی با لوازم یدکی کیا
آشنایی با لوازم یدکی کیا
  • سنسور اکسیژن
  • سفت کن زنجیر
  • لامپ
  • کوئل سرشمع
  • شیرهای کنترل جریان روغن شیر کنترل خروجی جریان روغن در موتور خودروهای کیا
  • شیر انبساط
  • سوئیچ پدال ترمز
  • مدول کنترل و سنسور
  • شیر انبساط
  • واشر موتور
  • قفل برقی سوئیچ فرمان و موتور
  • فنر ساعتی
  • تقسیم کننده نیروی دیفرانسیل
  • زنجیر اویل پمپ کیا
  • دریچه هواکش برای داشبورد
  • پایه دسته موتور و…

چگونه اطلاعاتی درباره انواع قطعات یدکی کیا اسپورتیج کسب کنیم؟

در صورتی که شناختی درباره لوازم یدکی کیا نداشته باشید، ممکن است قطعات اشتباهی و حتی تقلبی را برای خودرو خود خریداری کنید. اگر لوازم یدکی مورد استفاده با خودرو شما سازگاری نداشته باشد، سبب مصرف انرژی بیش از توان برای خودروی شما می شود. این امر در بلند مدت موجب می‌شود، که قطعات دیگر برای تأمین این نیروی مضاعف، بیشتر تلاش کنند و ماشین ما را دچار فرسودگی زودرس کند. یکی از شرایطی که کمک می‌کند، خودرو ایمنی داشته باشد و سلامت سرنشینان خود را تضمین کند، استفاده از قطعات اصل و مرغوب برای آن است. در زیر به چند مورد از راه‌های که کمک می‌کند قطعات یدکی کیا مرغوب تهیه کنیم:

توجه به نوع و مدل ماشین

اگر چه همه مدل‌های خودرو کیا با یکدیگر نقاط مشترک زیادی دارند؛ ولی تمامی ماشین‌های تولید شده در این کمپانی، یک موجودیت و شخصیت جدایی دارند، که هر کدام مخصوص به خودشان است. بنابر این قطعات کیا را باید متناسب با نوع و مدل ماشین انتخاب کرد.

در نظر داشتن سال تولید خودرو

خوروهای که مدل قدیمی‌تری دارند، معمولاً قطعات کمتری از لوازم یدکی آنها در بازار موجود است. برای پیدا کردن قطعات یدکی کیا بهتراست، این قطعات با سن و سال ماشین سازگاری داشته باشد.

محل خرید قطعات یدکی

با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن شبکه‌های اجتماعی، برای اکثریت افراد جامعه، امروزه فروشگاه‌های زیادی هستند، که به‌صورت اینترنتی لوازم یدکی کیا را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. خرید از این فروشگاه‌ها مزایا و معایب خاص خودش را دارد، که در ادامه بحث بیشتر به آن می‌پردازیم.

در نظر داشتن کیفیت قطعات

با کیفیت و اصل بودن لوازم یدکی کیا، بسیار مهم است. این مدل از ماشین، مدرن و با اصالت است و باید قطعاتی مطمئن، که فقط برای این مدل طراحی و ساخته شده است، را برای خودرو خود استفاده کنید.

استفاده نکردن از قطعات فرسوده و دست دوم

ممکن است قیمت لوازم اصلی و اورجینال، کمی گران‌تر باشد؛ اما واقعاً ارزش خرید را دارند. با خرید قطعات دست دوم تعمیر شده، پس از مدت کوتاهی مجبور خواهید شد، که آنها را تعویض کنید و حتی ممکن است این قطعه نامیزان، موجب آسیب به سایر قطعاتی شود که با آن کار می‌کنند.

خرید از یک فروشگاه مطمئن برای لوازم یدکی کیا

 

آشنایی با لوازم یدکی کیا
آشنایی با لوازم یدکی کیا

کردیدک یک فروشگاه معتبر در تهران است، که دارای سال‌ها تجربه در عرصه واردات و عرضه انواع قطعات و لوازم یدکی کیا مشغول به فعالیت می‌باشد. یکی از مزیت‌های بزرگ، این فروشگاه معتبر و با سابقه، انجام خرید اینترنتی است، که مشتریان می‌توانند با دیدن همه این قطعات در وب سایت این فروشگاه، با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند. خوشبختانه همه محصولات و قطعات این فروشگاه، اصل و با کیفیت بوده و می‌توانید همه لوازم یدکی مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنید.

قیمت ارزان‌تر

خرید به‌صورت حضوری، در فروشگاه با خرید آنلاین هیچ تفاوتی نخواهد داشت. کرد یدک همواره تلاش کرده، لوازم یدکی را با قیمتی منصفانه و بدون واسطه، در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

داشتن تنوع بیشتر

این فروشگاه معتبر، به دلیل سابقه طولانی در فروش قطعات کیا، همه لوازم موجود در فروشگاه، تنوع بالایی دارد و هر نوع قطعه‌ای که ماشین شما نیاز داشته باشد را می‌توانند، در اختیار شما قرار دهند. شما می‌توانید با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت، با کارشناسان ما در این فروشگاه تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

مقایسه راحت قیمت‌ها

یکی از مزیت‌های خرید آنلاین از کردیدک، توان انجام مقایسه قیمت قطعات و لوازم با یکدیگر است. شما می‌توانید، قیمت لوازم یدکی کیا در فروشگاه‌های دیگر را، با این فروشگاه مقایسه کرده و سپس خرید خود را انجام دهید. حتی یک تعمیر کار ماهر و با تجربه هم به خوبی می‌تواند، در این زمینه شما را راهنمایی کند. اینکه یک قطعه اصل و با کیفیت، با قیمت مناسب تهیه کنید بسیار مهم است، که این امر در فروشگاه کردیدک برای شما محقق می‌شود. ماشین‌های مدرن امروزی همه، عملکرد پیشرفته‌ای دارند، که خودروهالی مدل کیا موتورر و کیا اسپورتیج از جمله آنها محسوب می‌شود. این خودروها به دلیل ویژگی‌های پیشرفته‌ای که دارند، دارای قطعات پیچیده با کارکردهای مخصوص به خود هستند.

بروز خرابی در این قطعات سبب می‌شود، که مکانیسم ماشین با مشکل مواجه شود. حتی در مواردی هم نباید منتظر باشیم، که قطعه خراب می‌شود، بلکه باید پیش از خراب شدن بعضی از قطعات را تعویض کرد، تا بتوان سلامتی ماشین را تضمین نمود. قطعات را از فروشگاه‌های معتبر که لوازم را از نمایندگی‌های کیا وارد می‌نماید را تهیه کنید، دقت داشته باشید نوع بسته بندی، طراحی و برش قطعه، نوع آلیاژ به‎‌کار رفته در آن، برچسب‌ها … و سایر موارد را به دقت مورد بررسی قرار دهید، تا بتوانید قطعه‌ای اصل را تهیه کنید.

متأسفانه برخی از افراد سود جو، لوازم یدکی کیا را که به‌صورت قاچاقی از مرزها وارد کشور می‌شوند و یا قطعاتی که تعمیر شده و دسته چندم هستند، با تعمیر کردن و تمیز نمودن آنها، در بسته بندی‌های مشابه اجناس اصل قرار می‌دهند و به مشتریان می‌فروشند. این محصولات هیچ نوع ضمانت نامه‌ای ندارند، سریع خراب می‌شوند و باید آنها را از دور خارج کرد. تنها را تهیه قطعات اصل خرید از فروشگاه‌های مطمئن مانند کرد یدک است. آشنایی با لوازم یدکی کیا و شناخت قطعات اصلی آن و اینکه این قطعات را از کدام فروشگاه تهیه کنید، تأثیر زیادی در دوام و ماندگاری آنها برای خودرو شما دارد. باید بتوانید لوازم درجه یک، دو و سه را از هم تشخیص دهید، تا خریدی مطمئن داشته باشید. 



مقالات مرتبط:

مهمترین لوازم یدکی کیا سراتو

لوازم الکترونیکی کیا

بررسی و تحلیل کیا سورنتو 

تاریخچه خودروسازی کیا-کیا-موتورز

کیا کادنزا

اپتیما-2020-کیاموتورز

کیا سراتو 2019

کیا سراتو 2018