لوازم یدکی کیا | قطعات اصلی کیا | کردیدک

یکی از نکات مهم، در مراقبت و دور نگه‌‌داشتن خودرو کیا از آسیب‌های احتمالی، خرید لوازم یدکی کیا با کیفیت و قیمتی مناسب است. کردیدک؛ با داشتن چندین سال تجربه در حوزه فروش لوازم یدکی کیا و قطعات اصلی آن توانسته است، سهم بزرگی در تأمین قطعات لوازم یدکی کیا موتور داشته باشد. شما می‌توانید، با اطمینان کامل از اصل بودن لوازم یدکی کیا، این قطعات را با قیمتی بسیار مناسب، به‌دلیل حذف واسطه گری‌ها، برای خودرو خود از فروشگاه ما تهیه کرده و با خیالی آسوده تا مدت‌ها از این قطعه مرغوب استفاده کنید. خوشبختانه کردیدک توانسته است، به عنوان یک مرجع بزرگ و مطمئن، لوازم یدکی اصلی کیا را برای مشتریان زیادی در سراسر ایران تهیه کند و برای آن‌ها ارسال نماید. به‌دست آوردن رضایت‌مندی مشتریان و جلب رضایت آن‌ها، جزء اولویت‌ها و دغدغه اصلی مجموعه کردیدک می‌باشد. در این بحث می‌خواهیم به بررسی اهمیت لوازم یدکی کیا و چگونگی تشخیص قطعات اصلی آن بپردازیم، تا بتوانیم خریدی مناسب برای ایمنی و سلامت خودرو داشته باشیم.

به چه دلایلی باید لوازم یدکی کیا تعویض شود؟

بیشتر ما فکر می‌کنیم، زمانیکه خودرو خراب شود و در اصطلاح خودمان قطعه‌ای از ماشین لنگ بزند، آن را دلیلی برای تعویض لوازم یدکی ماشین تلقی می‌کنیم. اگر می‌خواهید ماشین، همانند روز اول شتاب و پیشرانه کافی داشته باشد، فرایند فرسوده شدن آن به کندی صورت بگیرد، نباید منتظر خراب شدن قطعات آن برای تعویض باشید. برخی از قطعات خودرو کیا، باید هر چند وقت یک‌بار تعویض شوند. اگر لوازم یدکی خودرو خود را پیش از خراب شدن آن عوض کنید، در واقع کمکی بزرگ به ماندگاری و طول عمر ماشین خود نموده‌اید. البته برای افزایش طول عمر خودرو، باید از قطعات یدکی اصلی کیا استفاده کنید. استفاده از قطعات نامرغوب و غیراستاندارد، که به قطعات تقلبی معروف هستند، برای ماشین حتی در زمان تعویض به موقع قطعات کیا می‌تواند، به مرور سبب اصطکاک چند برابری خودرو شما شود. متأسفانه وجود قطعات غیر اصل در بازار کشورمان، سبب شده که طول عمر بسیاری از ماشین‌ها کاهش پیدا کرده، در مواردی هم ایمنی خودرو را برای سرنشینان به خطر بیندازد.

چگونه می‌توان قطعات کیا موتور اصل را از قطعات تقلبی تشخیص داد؟

 

لوازم یدکی کیا
لوازم یدکی کیا

یکی از دغدغه‌های اصلی دارندگان خودرو کیا، تشخیص لوازم یدکی اصل از نوع تقلبی آن است. دلایلی همچون تحریم‌های اقتصادی، رشوه‌دادن به گمرک، تولید قطعات تقلبی در کارگاه‌های اطراف تهران و..  موجب افزایش تعداد قطعات غیراصل در بازار ایران شده است. ولی این مسئله به این معنا نیست، که قطعات اصلی کیا در بازار ایران کم‌یاب است. هستند فروشگاه‌های که همواره با رعایت حقوق مصرف کننده، قطعات اصلی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

فروشگاه کردیدک؛ یک مرکز معتبر در تهیه قطعات و لوازم اصلی خودرو کیا است. کارشناسان ما در این فروشگاه با دادن آگاهی به مشتریان خود می‌توانند به آن‌ها کمک کنند، تا قطعات اصلی را از تقلبی را تشخیص دهند، طوری‌که با دیدن و دست گرفتن این لوازم تا حدی بتوان کیفیت آن را تشخیص داد.

بررسی کیفیت قطعات تولید شده کیا موتور

در زمان خرید  قطعات یدکی کیا، باید به نوع بسته‌بندی مرتب قطعات، شماره سریال و لوگوی درج شده بر روی قطعه کاملاً دقت کنید. برش و تراش قطعات باید درست، با کیفیت و فاقد هر گونه زائده باشد. توجه داشته باشید، هیچ‌گونه اشکالی در حکاکی‌های قطعات کیا موتور وجود نداشته باشد. بنابراین بهتر است، در زمان خرید لوازم یدکی کیا موارد دیگری را هم بررسی کنید، این موارد شامل:

پرداخت کاری‌هایی که در سطح قطعات وجود دارد

جنس لوازم یدکی، کیفیت ظاهری قطعه، عدم وجود ضایعات برروی آن و.. می‌تواند اصل بودن قطعه کیا را تضمین کند.

وزن قطعات

لوازم یدکی و قطعات اصلی کیاموتور هر کدام دارای وزن متفاوتی هستند.

نوع نوشتارهای بر روی قطعه

به‌طور کلی اعداد و حروفی به شکل برجسته بر روی قطعات لوازم یدکی حک می‌شود. این نشانه‌های حک شده، برروی تمامی قطعات کیا موتور با سایز و اندازه یکسان، نشان دهنده کیفیت و استاندارد بودن آن است. هر نوع ایراد و تفاوت در این علامت‌ها بر روی قطعات یدکی کیا، نشانه ایراد و تقلب در تولید این کالا است.

نکاتی‌که در زمان خرید لوازم یدکی کیا باید مورد توجه قرار داد؟ 

 

لوازم یدکی کیا
لوازم یدکی کیا

قبل از خرید قطعات اصلی کیا لازم است، در مورد نوع دقیق قطعه اطلاعاتی را کسب کنید. اگر هیچ سررشته‌ای در مورد لوازم یدکی نداشته باشید، ممکن است در مواردی جنس اشتباه خریداری کنید و هزینه‌تان هدر برود. مدل‌های ماشین کیا، معمولاً نقاط اشتراک زیادی باهم دارند، ولی برای خرید قطعات یدکی این مدل از خودرو، باید با توجه به مدل و نوع ماشین لوازم یدکی کیا را خریداری کنید. مدل‌های قدیمی ماشین کیا، دارای قطعات کمتری هستند. برای تهیه لوازم خودرو کیا، باید سن و سال ماشین را هم در نظر داشته باشید. باید به محلی که لوازم یدکی خود را از آنجا خریداری می‌کنید، اعتماد داشته باشید.

فروشگاه‌های زیادی هستند، که به‌صورت حضوری و آنلاین می‌توانید، خرید خود را انجام دهید. قیمت لوازم یدکی کیا؛ کمی نسبت به قطعات سایر ماشین‌ها گران‌تر و در عین حال با ارزش‌تر است. خریدن قطعات قدیمی و دسته چندم برای خودرو در مدت کوتاهی نیاز به تعویض خواهد داشت. این قطعات به‌دلیل کار کردن‌های طولانی، دچار اصطکاک شده‌اند و بدون شک باید از دور خارج شوند. فروشگاه معتبر کرد یدک؛ این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که در صورت عدم مراجعه حضوری، بتوانند با از طریق وب سایت این فروشگاه و دیدن از پیج اینستاگرامی ما، خرید خود را انجام دهند. شما می‌توانید تمامی قطعات و لوازم یدکی کیا، همراه با قیمت‌های آن‌ها مشاهده کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرد. این امکان فراهم است، که با بررسی آنلاین قطعات و تطابق آن با تجهیزات مورد نیاز برای خودروتان، قطعه مورد نیاز خود را خریداری کنید. در این فروشگاه قطعات و لوازم یدکی کیا از جمله لوازم یدکی موتور، بدنه و لوازم جانبی اصل شرکت تولید کننده کیا، برای انواع مدل خودرو کیا موجود است، که به‌صورت اصل کارخانه‌ای و اورجینال در اختیار شما قرار می‌گیرند.

بیشترین قطعات از انواع مدل خودروکیا، که جزء پرفروش‌ترین قطعات یدکی کیا موجود در بازار هستند و در فروشگاه ما موجود است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوازم یدکی سراتو کوپه
  • لوازم یدکی سراتو
  • لوازم یدکی اسپورتیج
  • لوازم یدکی اپتیما
  • لوازم یدکی اپیروس
  • لوازم یدکی موهاوی
  • لوازم یدکی کادنزا
  • لوازم یدکی سورنتو
  • لوازم یدکی پیکانتو

تمامی این خودروها عملکرد پیشرفته‌ای دارند، کارکرد مناسب این مدل از ماشین با صحت مکانیکی قطعات آن حاصل می‌شود. خرابی هر کدام از قطعات ممکن است، تمامی مکانیسم ماشین را با مشکلاتی مواجه کند. بنابر این استفاده از قطعات اصلی و استاندار کیا موتور، تضمین کننده سلامتی و ایمنی ماشین برای سرنشینان آن محسوب می‌شود.

ما کردیدک را به عنوان یک مرکز معتبر، برای خرید لوازم یدکی کیا پیشنهاد می‌دهیم. به‌دست آوردن رضایت مشتریان، همواره جزء اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی کرد یدک می‌باشد، این فروشگاه بخش قابل توجهی از توان خود را در این زمینه قرارداده است. امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، که همواره دچار طوفان و تلاطم شده و زندگی را برای مردم سخت کرده است. عرضه محصول با قیمتی مناسب، منصفانه و کنار آمدن با مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان، در رأس اهداف کرد یدک قرار گرفته است.



بیشتر بخوانید:

لوازم یدکی هیوندا

اگر شاتون خراب شد چکار کنیم؟

کویل کیا اسپورتیچ و نشانه خرابی آن

کاتالیزور هیوندا و کیا را از کرد یدک بخرید