کیا سراتو 2019

کیا سراتو 2019 به عنوان پرفروش‌ترین محصول کیا در سال گذشته معرفی شده است. سراتو در برخی بازارها ازجمله آمریکا شمالی با نام Forte شناخته شده است.

مدل‌های سراتو2019:

S، E ، LX و توربو GT

مشخصات ظاهری

طراحی ظاهری خودرو سراتو به شکل اسپورت می‌باشد ظاهر خودرو سراتو 2019 از مدل کیا استینگر که یکی از خاص‌ترین خودروهای تولیدی کیا می‌باشد الگو گرفته است اما در پیچ‌ها چابکی لازم را ندارد.

طراحی بیرونی سراتو 2019 مخصوصا در قسمت اطراف جلو پنجره برگرفته از مدل اسپرت استینگر است که بسیار مدرنتر و جذاب‌تر از نسخه قبلی می‌باشد. در امتداد طرفین این گریل چراغ‌های جلو به شکل زیبایی قرار گرفته است. بامپر جلو تشکیل شده از بخش‌های عبور هوای زیبا و خوش فرم زیر گریل و چراغ‌ها می‌باشد.

در بخش عقب سراتو با طراحی متفاوت و خاصی انجام شده است که آن را از نسل‌های سری قبل متمایز می‌کند. اما گزینه‌های مشترکی با رندرهای اپتیما دارد. (همین جا کلیک کنید و کیا اپتیما را بیشتر بشناسید.)

در نمای جانبی این مدل همه چیز مناسب یک سدان کوچک استاندارد در نظر گرفته شده است.

صندوق عقب کیا سراتو گنجایشی  معادل433 لیتر دارد. حجم صندوق سراتو 2019 با مدل کیا K900 به یک میزان می‌باشد. صندلی‌های عقب تاشو هستند. صدای موتور و نویز تایرها بسیار کم به گوش می‌رسد. اپل کارپلی و اندروید اتو نیز به طور استاندارد در سراتو به کار رفته است.

کیا سراتو 2019
کیا سراتو 2019
کیا سراتو 2019
کیا سراتو 2019

کابین خودرو

کیفیت بالای مواد استفاده شده در بخش‌های مختلف کاملا مشهود  می‌باشد. مواد نرم در پنل درب‌های جلو و استراحتگاه بازویی به کار رفته است؛ اما کنسول آن از پلاستیک بی کیفیت و سخت ساخته شده است. قسمت‌های پلاستیکی داشبورد از ترکیب چرم مصنوعی و تریم فلزی استفاده شده است.

صندلی‌ها در ردیف جلو و عقب از راحتی بالایی برخوردار هستند و فضای سر و پاها به خصوص در ردیف عقب متناسب با سرنشین بزرگسال طراحی و تنظیم شده است. صندلی‌های عقب تا شو هستند که می‌توان برای حمل بار یا اسباب یا هنگام سفر برای چمدان‌ها از آن به خوبی استفاده کرد.

  • سراتو 2019 سه مدل رانندگی به صورت گزینه دارا می‌باشد:

کامفورت، اکو و اسپرت.

تجهیزات ایمنی نسخه EX:

درب صندوق هوشمند، دو پورت شارژ usb، کلید مجاورت، استارت دکمه‎ای، تهویه مطبوع اتوماتیک با تنظیمات دوگانه.

آپشن‌های مدل S و اسپرت:

پکیج Safety که شامل سیستم تشخیص عابر و دوچرخه سوار، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار خودروی پشت سر، آینه های تاشوی برقی و فرمان چرمی برای مدل S می‌باشد.

مدل اسپرت پلاس نیز به صورت استاندارد دارای سیستم تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تودوزی چرمی، آینه‌های تاشوی برقی، تهویه خودکار و خروجی تهویه برای سرنشینان عقب می‌باشد.

کیا سراتو 2019
کیا سراتو 2019

آپشن‌های قابل سفارش برای کیا سراتو:

سامانه رهیاب، پد شارژ وایرلس، سیستم صوتی ارتقا یافته Harmon/Kardon، چراغ های LED اتومات، نور بالای خودکار، سانروف

برقی، کروز کنترل تطبیق‎پذیر و سنسورهای عقب

  • تمام آپشن‌هایی که برای مدل‌های EX موجود می‌باشد جز امکانات نسخه لانچ ادیشن به حساب می‌آید.

تجهیزات ایمنی کیا سراتو مدل پایه:

هشدار برخورد از جلو، هشدار انحراف از مسیر ،ترمز خودکار اضطراری، نگهدارنده بین خطوط، پایش هوشیاری راننده، مانیتورینگ نقاط کور، هشدار ترافیک پشت سر، تشخیص عابر پیاده. دوربین دید عقب با خطوط راهنما، رینگ های 16 اینچی، نمایشگر لمسی 8 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو و کروز کنترل.

کیا سراتو 2019
کیا سراتو 2019
کیا سراتو 2019
کیا سراتو 2019

مشخصات فنی کیا سراتو2019:

  • کیا سراتو 2019 از چند نمونه موتور استفاده کرده است:
  • تپنده 4 سیلندر 1.6 لیتری با 128 اسب بخار خروجی و گشتاور 154 نیوتن متر
  • نمونه ای دیگر 2 لیتری 4 سیلندر با خروجی 147 اسب بخار و گشتاور 179 نیوتن متر
  • مدل GT هم دارای موتور 1.6 لیتری توربو شارژ جی تی با خروجی 204 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن متر گشتاور می‌باشد.
  • و نیز موتور2 لیتری بدون توربو که می‌تواند 150 اسب بخار قدرت و 192 نیوتون متر گشتاور تولید کند و به گیربکس 6 دنده اتوماتیک مجهز است. که کیا ادعا دارد که سوخت کمتری مصرف می‌کند.

بسته به تیپ و مدل سراتو، از جعبه دنده 6 سرعته دستی و جعبه دنده CVT که نخستین تجربه کیا در مدل 2019  می‌باشد استفاده شده است. سی وی تی در رانندگی پرشتاب عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

گیربکسCVT هنگام رانندگی پرشتاب، شبیه‌سازی ضرایب دنده را انجام می‌دهد و شبیه یک گیربکس اتومات معمولی عمل می‌نماید تا تعویض دنده برای راننده به نرمی و با راحتی انجام شود.

مقدار مصرف سوخت سراتو اتوماتیک با موتور 2 لیتری و جعبه دنده اتوماتیک سی وی تی در حدود ۷.۸ لیتر در محدوده شهری و در جاده حدود ۵.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده است.

شاسی کیا سراتو2019:

شاسی سراتو 2019 تغییر قابل توجهی نسبت به مدل قدیمی‌تر نداشته است بلکه یک افزایش 80 میلیمتری در طول دیده می‌شود که طول خودرو را به 4640 میلیمتر افزایش داده است. فاصله بین دو محور هم مثل مدل قبلی 2700 میلیمتر است. سراتو 2019 افزایش ارتفاع نیز داشته است که برابر با 1440 میلیمتر می‌باشد. و حجم صندوق عقب نیز از 482 لیتر به 502 لیتر افزایش یافته است.

سواری سراتو در جاده‌های مرتفع و بادخیز وحتی  جاده‌های ناهموار بسیار نرم و مناسب است. سراتو ۲۰۱۹ قادر است ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را ظرف ۸.۱ ثانیه طی کند. تست‌های انجام شده روی این خودرو نشان داده S است که این خودرو می‌تواند یک چهارم مایل را در ۱۶.۴ ثانیه با سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت بپیماید.



 کردیدک یعنی:

خدمات پس از فروش

قیمت مناسب

ارسال به تمامی شهرها

راهنمای خرید تلفنی

تضمین قطعات اصلی