هیوندای بایون مدل 2021

در تاریخ دوم مارچ، از یک کراس اور خوش رنگ و جذاب، که تولیدی کمپانی محبوب آسیایی در کره بود، به نام هیوندای بایون مدل 2021  رونمایی شده و به بازار عرضه گردید. در حالی که دنیای ماشین‌های لوکس و زیبا انتظار داشت، که این کمپانی پرطرفدار و موفق هیوندا، محصولی اسپرت و متفاوت را تولید کند، اما این برند موفق از یک کراس اور جذاب و زیبای دیگری رونمایی کرد. رونمایی از این مدل خودرو، بعضی‌ها را خوشحال و هیجان زده و بعضی دیگر را نا امید و کمی ناراحت کرد.

در این بحث ما را همراهی کنید، تا به‌معرفی بهتر و دقیق‌تر هیوندا بایون مدل 2021 بپردازیم و یکی از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه، به‌نام  کرد یدک ر ا معرفی می‌کنیم، که سال‌هاست در عرصه فروش انواع قطعات و لوازم یدکی هیوندا، به‌صورت قطعات اصلی و ضمانت‌دار مشغول به فعالیت می‌باشد. همه می‌دانیم شناخت قطعات و لوازم یدکی هیوندا، برای صاحبان این مدل از خودرو، بسیار ضروری است. این فروشگاه خوشنام و معتبر توانسته است، اعتماد بسیاری از صاحبان خودرو هیوندا را به‌خود جلب کند و همواره قدردان این اعتماد ارزشمنداست.

معرفی هیوندا بایون مدل 2021 و مقایسه آن با مدلی دیگر از خودروهای هیوندا

 

هیوندای بایون مدل 2021
هیوندای بایون مدل 2021

این مدل جدید هیوندا بر خلاف اظهار نظرهای سریع، آنقدرها هم که فکر می‌کنیم نسبت به سایر مدل‌ها، مثل هیوندا کونا فیس لیفت کوچکتر نیست. این مدل با داشتن 18/4 متر طول و 49 /1 متر عرض و با داشتن پهنایی به اندازه 77/1 متر، در مقایسه با هیوندای کونا فیس جدید کمی کوتاه تر به‌نظر می‌رسد. البته خودرو جدید کمی باریک‌تر بوده و به این دلیل خط سقف آن در موقعیت پایین‌تری قرار می‌گیرد. به‌طور خلاصه این دو مدل زیبا از خودرو هیوندا از نظر اندازه تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند.

ممکن است این سؤال به‌ذهن خطور کند، که چرا با وجود اینکه بازار خودرو پر است از انواع کراس اورهای رنگارنگ و متنوع، کمپانی هیوندا به‌جای تولید یک مدل شگفت انگیز و هیجانی، بازهم بخواهد یک مدل کراس اور را ارائه دهد؟

در جواب می‌توانیم بگوییم، برای بازار اروپا این نوع از بایون خوش رنگ و لعاب ورژن دیگری از سوپر مینی شده است. بایون را می‌توان در واقع نسخه‌ای از کراس اورهاچ بک i20 دانست، که مناسب برای عرضه در بازار اروپا طراحی و تولید شده است. حالت و فرم تیز گوشه چراغ‌های جلوی این مدل از هیوندا، تا حدودی یادآور نسل جدید توسان است، که با داشتن چراغ‌های LED  بومرنگ شکل عقب، به‌همراه نوار نورانی وسط هم شبیه سایر خودروهای تولید شده این کمپانی کره‌ایی است. اما به‌طور کلی می‌توان، هیوندای بایون مدل 2021  را دارای شخصیتی متفاوت از سایر ماشین‌های مشابه که دارای ظاهری متفاوت است شناخت.

پیشرانه و مشخصات فنی هیوندا بایون مدل 2021

این مدل از خودرو هیوندا، با i20 دارای فضای مشترک زیر کاپوت است، که از اجزای فنی مشترکی در میان این دو مدل خودروی هیوندا استفاده می‌شود. در ضعیف‌ترین نسخه پیشرانه، تنفس طبیعی بنزین سوز 2و1 لیتری با قدرتی در حدود 82 اسب بخار، همراه با جعبه دنده 5 سرعته دستی نصب شده است. مقداری بالاتر به  پیشرانه یک لیتری 3 سیلندرمی‌رسیم، که مجهز به توربوشارژ می‌باشد.

این قطعه می‌تواند، 100 قدرت اسب بخار را به‌وسیله جعبه دنده شش سرعته دستی، یا 7 سرعته دو کلاچه اتوماتیک را به چرخ‌ها منتقل کند. البته امکان سفارش همین پیشرانه را برای این خودرو با فناوری هیپرید خفیف وجود دارد، که می‌تواند 120 اسب بخار قدرت را به نیروی پیشرانه اضافه کند. به‌منظور پیشگیری از افزایش هزینه‌های تولید و با در نظر داشتن محدودیت‌های فنی هیوندا، مدل خودرو بایون می‌تواند خود را تنها در حالت دیفرانسیل – عقب به فروش برساند.

بررسی کابین و امکانات هیوندای بایون مدل 2021

 

هیوندای بایون مدل 2021
هیوندای بایون مدل 2021

فضای داخلی کابین هیوندا بایون، بر خلاف نمای ظاهری آن به‌صورت فضایی آشنا با هیوندای i20 است. این ماشین دارای نمایشگرهای 10 و 25 اینچی، دارای اطلاعات سرگرمی و پشت آمپر، دکمه‌های کنسول میانی و فرم دریچه‌های تهویه است.

برتری‌هایی که هیوندا بایون مدل 2021  در مقایسه با رقبای خود دارد

کمپانی کره‌ایی، تولید کننده این مدل از خودرو هیوندا قصد دارد، هیوندای بایون را به‌عنوان یک کراس اور کاربردی و اقتصادی به خریداران عرضه کند. این خودرو نیازی به طراحی سیستم پیشرانه برقی یا چهار چوب محرک ندارد. طراحی ظاهر متفاوت این ماشین، مانند برگ برنده‌ای است که می‌تواند، بایون را در برابر مدل کونا و سایر رقبا یاری بدهد.

اهمیت آگاهی از قطعات اصلی و لوازم یدکی هیوندا

خودرو هیوندای بایون؛ مانند تمامی خودروهای لوکس دیگر طوری طراحی شده‌اند، که برای آنکه ماشین مانند روز اول شتاب و پیشرانه خود را داشته باشد، باید قطعات یدکی آن را، پیش از خراب شدن و قبل از آنکه فرسوده شوند تعویض نمود. با انجام اینکار و جایگزین کردن قطعات اصل و مرغوب، با قطعات کارکرده در واقع به نوعی سلامت و امنیت ماشین را تضمین می‌کنیم. متأسفانه در حال حاضر، قطعات یدکی زیادی، از انواع مدل‌های ماشین به‌صورت تقلبی در کارگاه‌های اطراف شهر ساخته شده، که در بازار وجود دارند. در صورت عدم آگاهی کافی صاحبان خودرو ممکن است، این لوازم یدکی را با قیمت لوازم اصل به آنها قالب کنند.

در مدت زمان اندک این قطعات کاملاً از کار افتاده شده و حتی ممکن است به لوازم دیگر ماشین که در ارتباط با آن هستند، نیز آسیب‌هایی را وارد کند. در بیشتر مواقع قطعات تقلبی را در بسته‌بندی‌های کاملاً مشابه با قطعات اصلی قرار می‌دهند و بر روی محصول کنده کاری‌هایی که نشان از اصل بودن دارد، را برروی آن حک می‌کنند. طوری‌که فقط افراد متخصص در این زمینه و تعمیر کاران ماهر، تقلبی بودن آن را تشخیص می‌دهند. یکی از راه‌هایی تهیه محصول با کیفیت و اصل از مراکز خرید معتبر است.

کردیدک؛ یکی از فروشگاه‌های بسیار معتبر و خوشنام در تهران است، که دارای سال‌ها تجربه و سابقه درخشان در واردات و توزیع لوازم یدکی هیوندا و کیا می‌باشد. کره جنوبی که به‌عنوان یکی از پیشتازان تهیه و توزیع لوازم و قطعات یدکی هیوندا است، که این فروشگاه همواره سعی کرده قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خود را، از نمایندگی‌های این کمپانی‌ها تهیه کند. شما می‌توانید به فروشگاه ما در تهران مراجعه کرده و از نزدیک انواع قطعات یدکی هیوندا را مشاهده فرمایید. این فروشگاه علاوه بر این لوازم انواع لوازم یدکی سانتاکروز را هم به مشتریان خود عرضه می‌کند.

شما می‌توانید از انواع قطعات هیوندا و کیا، همراه با قیمت لوازم یدکی هیوندا در وب سایت و پیج اینستا گرامی این مجموعه موجود می‌باشند دیدن فرمایید. در صورت تمایل می‌توان با مراجعه به وب سایت و خواندن توضیحات درباره بیشتر قطعات یدکی هیوندا، اطلاعات بیشتری را کسب کنید. کارشناسان ما آماده هستند، تا به تمامی سؤالات شما در ارتباط با خرید لوازم یدکی هیوندا پاسخ داده و به بهترین نحو شما را یاری دهند. در صورت سفارش و ثبت خرید، فروشگاه کرد یدک تلاش خواهد کرد که سفارش خرید شما را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه در اختیار هموطنان عزیز در هر نقطه‌ای از ایران قرار دهد.



بیشتر بخوانید:

وانت هیوندا سانتا کروز 2022

لوازم الکترونیکی هیوندا

لوازم الکترونیکی کیا

لوازم یدکی هیوندا سوناتا YF را از کجا تهیه کنیم؟

لوازم یدکی هیوندا سانتافه