اصلیترین لوازم یدکی هیوندا سوناتا

در این بحث می‌خواهیم، درباره نحوه شناخت اصلی‌ترین لوازم یدکی هیوندا سوناتا صحبت کنیم؛ تا با توجه به مطالب گفته شده، بتوانید در هنگام خرید لوازم یدکی هیوندا، قطعات اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. البته این شناخت درباره قطعات یدکی هیوندا سوناتا، که جزء خودروهای لوکس است، به راحتی ممکن نیست. ولی با خرید از یک مرکز خوشنام و معتبر می‌تواند، تا حد زیادی تضمین کننده، کیفیت این قطعات باشد. در ادامه شما را با یک فروشگاه با سابقه به‌نام کرد یدک، در زمینه فروش انواع لوازم موتوری هیوندا و قطعات آن آشنا خواهیم کرد، تا با خیالی آسوده قطعات یدکی هیوندا را از آنجا تهیه کنید.

نگاهی به کیفیت سوناتا

این ماشین لوکس حدود 14 سال است، که وارد بازار ایران شده است. بیشترین خودروهای این مدل از هیوندا، به‌خاطر حضور نسل ششم آن است، که به سوناتا YF معروف شده و به عنوان یک وسیله جذاب و لوکس، طرفداران زیادی در ایران نیز پیدا کرده است. پروژه ساخت و تولید سوناتا، یکی از پرهزینه‌ترین و سنگین‌ترین برنامه‌های تولیدی کمپانی هیوندا، در طول دوران فعالیتش بود. خوشبختانه این تلاش‌ها و هزینه‌ها به نتیجه رسید، و هم اکنون سوناتا، به عنوان یکی از بهترین و قابل اعتمادترین، ماشین‌های موجود در بازار جهانی شناخته شده است. این یک موفقیت بزرگ، برای شرکت هیوندا محسوب می‌شود.همچنین سوناتا توانست، برنده جایزه بهترین طراحی را در میان خودروهای سواری، از سازمان JIDPO کشور ژاپن دریافت کند. در سال 2006 هم در هنگام انتخاب خودروی سال کانادا، هیوندا سوناتا جایزه بهترین خودروی خانوادگی را دریافت کرد.

آشنایی با لوازم یدکی سوناتا

اصلیترین لوازم یدکی هیوندا سوناتا
اصلیترین لوازم یدکی هیوندا سوناتا

به‌طور خلاصه، چند مورد از قطعات یدکی هیوندا سوناتا را نام می‌بریم:

  • قطعات موتوری (کیت تایم، سرسیلندر، موتور کامل ، سوپاپ و…)
  • بدنه (درب، چراغ خطر عقب و جلو، سپر، درب کاپوت، آینه بغل و..)
  • مصرفی (لنت شمع فیلتر، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، روغن موتور و..)
  • جلوبندی (طبق کمک فنر، پمپ هیدرولیک، جعبه فرمان، سیبک و..)
  • گیربکس (لوازم کلاچ، کیت کلاچ، واشرهای گیربکس، پلوس، فلاویل و…)
  • قطعات برقی (تسمه دینام، تسمه سفت کن، استارت، آفتامات دینام و…)

لزوم استفاده از لوازم یدکی هیوندا به‌شکل اصلی

همه می‌دانیم که، استفاده از قطعات درجه دوم و مخصوصاً تقلبی، برای خودروهای لوکس، در واقع نوعی اتلاف هزینه است. حتی ممکن است، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به ماشین وارد کند، و امنیت سرنشینان آن را به خطر بیندازد. متأسفانه این قطعات تقلبی، برای ماشین‌های گران‌ قیمت مانند، هیوندا و کیا به دو طریق، وارد بازارهای فروش قطعات خودرو شده است. یا از طریق سازندگان داخلی در کارگاه‌ها، با کپی از قطعه اصلی قطعات تقلبی را تولید می‌کنند، و یا با تعمیر قطعات خراب شده، دوباره آنها داخل بسته بندی‌هایی شبیه به بسته بندی اصلی می‌گذارند و وارد بازار می‌کنند. روش دوم از طریق قاچاق در مرزها، از کشوهای آسیای شرقی و چین وارد می‌کنند، که بسیار بی‌کیفیت بوده و فاقد هر نوع ضمانت و گارانتی هستند. در نگاه اول شناخت قطعه اصلی و تقلبی، برای صاحبان خودرو، واقعاً کار دشواری است، مخصوصاً اگر با قطعات سوناتا آشنایی نداشته باشند.

خوشبختانه ما در فروشگاه با سابقه کرد یدک؛ سال‌هاست که این افتخار را داریم، انواع قطعات و لوازم یدکی هیوندا را به‌صورت کاملاً اصل و ضمانت‌دار در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. کرد یدک هموارد تلاش کرده، تا بهترین قطعات را از نمایندگی‌های معتبر هیوندا وارد کند و آن را در بازار عرضه نماید. کرد یدک همواره به مشتریان خود توصیه می‌کند، که از قطعات اصلی وارداتی که با کیفیت و استاندارد هستند، برای خودرو هیوندای خود استفاده کنند. تا برای سایر قطعات و لوازم سوناتا ایرادی پیش نیاید، بهتر است در زمان خرید شماره شاسی خودرو را داشته باشید، تا بدون هیچ نوع مشکلی بتوانید، قطعه مخصوص ماشین خود را تهیه کنید.

چگونه می‌توانیم قطعات اصلی یدکی هیوندا را از قطعات تقلبی آن تشخیص دهیم

 

اصلیترین لوازم یدکی هیوندا سوناتا
اصلیترین لوازم یدکی هیوندا سوناتا

حتماً در زمینه خرید لوازم غیر اصل خودرو تجربه‌های بدی دارید؟

اما باید این را بگوییم، که خرید لوازم یدکی هیوندای اصل، برای حفظ شتاب و پیشرانه سوناتا، بسیار لازم  و ضروری است. در واقع قطعات ماشین مانند یک پازل است، که هر تکه وظیفه خود را انجام می‌دهد و نبود یک قطعه، یا بد قرار دادن آن می‌تواند، تمامی پازل مارا به هم بریزد. یک قطعه نامناسب می‌تواند، کل سیستم را تحت تأثیر قرار داده، و عملکرد خوب آن را با اختلال مواجه کند. سعی کنید در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو خود، به موارد زیر توجه فرمایید:

برگه گارانتی

حتماً در زمان خرید، به‌داشتن برگه گارانتی توجه داشته باشید. معمولاً قطعات اصلی دارای گارانتی تعویض هستند. این امر خود گواه بر اصل بودن قطعه است، زیرا قطعات تقلبی به این دلیل که سریع خراب می‌شوند، هیچ نوع گارانتی ندارند.

چگونگی و نحوه بسته بندی قطعات

قطعات تقلبی در بسته بندی‌های کمرنگ‌تری در مقایسه با بسته‌های اصلی قرار داده می‌شوند. جنس بسته بندی قطعه اصلی، بهتر و نحوه بسته بندی آن هم بسیار منظم و مرتب است. در صورتی که قطعه تقلبی، بسته بندی آن چنین ویژگی را ندارد.

توجه به کیفیت خود قطعه

سعی کنید خودتان قطعه را از بسته بندی خارج کنید، و از زوایای مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید. قطعات اصلی در مقایسه با قطعات تقلبی سنگین‌تر هستند. آلیاژی که در این لوازم اصلی و تقلبی، استفاده می‌‎شود با هم فرق دارد. قطعات تقلبی دارای ناهمواری و برآمدگی‌هایی هستند، در حالی که قطعات اصلی اصلاً این‌طور نیستند. حتی نوع تراشکاری، جوش کاری و پرچ‌های مختلف در قسمت‌های مختلف قطعه دقیق و تمیز و بدون زائده هستند. در حالی که قطعات تقلبی، کاملاً بر عکس است و با لمس کردن، ناهمواری و بی‌کیفیتی آن را احساس خواهید کرد. روی لوازم اصلی اعدادی تایپ می‌شود، که خوانا و درست هستند، بدون داشتن هیچ‌گونه زائده اضافی برروی اعداد، در حالی که قطعات تقلبی، معمولاً چنین تایپی ندارند و اگر داشته باشند دارای ایراد است.

خرید از نمایندگی‌های مجاز

اگر می‌خواهید خیالتان راحت باشد؛ که قطعه اصلی را خریداری می‎‌کنید، تا در صورت بروز مشکل بتوانید به راحتی آن را به فروشگاه پس بیاورید، باید از نمایندگی‌های مجاز قطعات هیوندا خرید خود را انجام دهید. در غیر این‌صورت هیچ کسی، جوابگوی خسارت و یا خدای نکرده ضرر جانی شما و سرنشینان خودرو نخواهد بود.

بررسی قیمت لوازم و قطعات هیوندا سوناتا

قطعات تقلبی ممکن است، در مواردی ارزان‌تر از قطعات اصلی فروخته شوند و حتی با قیمتی مشابه با لوازم اصلی به دست مشتری برسد. اما چیزی که مسلم است، این است که با توجه به نوسانات ارزی در بازار، قیمت لوازم یدکی هیوندا ثابت نبوده و به این دلیل هیچ نمایندگی نمی‌تواند، در مورد قیمت اجناس خود با قیمت مشخص و ثابتی نظر دهد. فروشگاه کرد یدک؛ این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا در صورت عدم مراجعه حضوری به این فروشگاه بتوانند، از طریق وب سایت این مجموعه، تمامی قطعات همراه با قیمت لوازم یدکی هیوندا مشاهده فرمایید. در صورت تمایل می‌توانید، با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت، با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را در مورد قیمت و ضمانت محصولات را از آنها دریافت نمایید.

کردیک به‌عنوان یک نمایندگی معتبر، در پخش قطعات اصلی هیوندا توانسته است؛ بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم موتوری هیوندا و لوازم یدکی هیوندا سوناتا را، در اختیار مشتریان حضوری و آنلاین خود قرار دهد. شما می‌توانید با خیالی راحت از کرد یدک، خرید آنلاین لوازم یدکی هیونداسوناتا را انجام بدهید. خوشبختانه رضایت مشتریان مجازی و آنلاین ما بسیار بالاست و همین موضوع باعث افتخار مدیریت و کارکنان مجموعه کردیدک می‌باشد.



بیشتر بخوانید:

هیوندای بایون مدل 2021

وانت هیوندا سانتا کروز مدل 2022

لوازم الکترونیکی هیوندا

لوازم یدکی سوناتا yf را از کجا تهیه کنیم؟