با قطعات یدکی کیا اپتیما بیشتر آشنا شوید

اپتیما از برندهای خودرو کیا است، که لوازم یدکی آن خواهان زیادی دارد، بنابراین لازم است، با قطعات یدکی کیا اپتیما بیشتر آشنا شوید. کیا اپتیما یکی از انواع خودروهای کیاموتورز است، که در ایران با عنوان نسل چهارم کیا اپتیما شناخته شده است. این مدل از خودرو، محبوب تمام گروه‌های سنی است. از هر نسلی تمایل دارند، از این مدل ماشین استفاده کنند. قطعات یدکی که برای اپتیما استفاده می‌شود، باید اصل بوده تا بتواند نیازهای آن را برآورده کند. هر چند که ممکن است، هرگز مانند قطعه اصلی کارایی نداشته باشد. پس ضروری است، که در تهیه لوازم یدکی کیا اپتیما دقت کافی داشته باشید. کردیدک؛ یکی از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه است، که همیشه بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات و لوازم یدکی کیا اپتیما را در اختیار مشتریان خود قرارداده و همواره مورد اعتماد آنان است و کردیدک قدردان این اعتماد می‌باشد. در این بحث ما را همراهی کنید، تا در مورد خودرو مدل اپتیما، لوازم یدکی آن و همچنین پیدا کردن قطعات برای این مدل اصل بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با خودرو کیا اپتیما

 

با قطعات یدکی کیا اپتیما بیشتر آشنا شوید
با قطعات یدکی کیا اپتیما بیشتر آشنا شوید

این مدل از ماشین در سال 2000، به‌وسیله شرکت کره‌ای کیا موتورز تولید شده و وارد بازار جهانی شد. خودرو اپتیما را با تیپ‌ها و مدل‌های گوناگون، به بازار ماشین ورود پیدا کرد و در ایران نیز توانست، موفقیت کم نظیری را به‌دست بیاورد. این خودرو خوشنام و محبوب، با توجه به امکانت قابل قبولی که دارد و قیمت مناسب، که خیلی دور از دسترس نیست، در سه نسل در ایران توانست، سرعت فروش و محبوبیت بسیار خوبی را کسب نماید. اپتیما جزء آن دسته از خودروهایی است، که پیشرفت و تکامل در آن نسل به نسل دیده می‌شود. در واقع مانند خودروهای آمریکایی و ژاپنی که نسل جدید آن از نسل قبلی بهتر نیست، این خودرو کره‌ای هم دلایل کافی را برای ارتقاء و عرضه به نسل جدید را در اختیار مشتریان و بازاریابانش قرارداده است.

ماشین مدل اپتیما در 5 نسل رونمایی شد و به نمایندگی کیا ارائه گردید، که شامل:

  • اولین نسل از اپتیما، که تغییرات زیادی در رتبه کمپانی کیا داشته است، 2000 – 2005
  • ارتقاء و پیشرفت در این نسل از خودرو، بسیار بهتر از نسل اول بود، 2005 – 2010
  • این نسل اپتیما، موفق به‌دریافت جایزه بهترین جشنواره دیزاین شد، 2011 – 2015
  • در این نسل فقط ظاهر خودرو تغییر کرد و نمایندگی به‌صورت فیس لیفت (زیباترکردن ظاهر خودرو) وارد شد، 2011 – 2015
  • از نظر ظاهر خیلی شبیه نسل سوم است، 2016
  • علاوه بر داشتن شتابی سریع‌تر، داخل ماشین هم بهتر و زیباتر شد، 2017

آشنایی با قطعات یدکی کیا اپتیما

ماشین مانند همه وسایل دیگر ممکن است، به‌دلایلی همچون مشکلات فنی، ضربه و تصادف، دچار نقص فنی و خرابی شود. در این شرایط باید قطعاتی از آن تعویض و جایگزین شوند، تا خودرو بتواند به فعالیت خود ادامه دهد. قطعات و لوازم یدکی کیا اپتیما، باید مناسب با مدل خودرو باشد. استفاده از قطعات نامناسب و تقلبی ممکن است، حتی کارکرد سایر قطعات را نیز مختل کند و در نتیجه خسارت‌های بیشتری را به ماشین وارد نماید. بخش زیادی از قطعات تشکیل دهنده لوازم یدکی کیا اپتیما را، طوری طراحی کرده‌اند که بنا به هر دلیل بتوان آن‌ها را تعویض نمود. سیستم این ماشین طوری است، که لوازم یدکی مورد استفاده برای آن، باید حتماً اصل باشند. قطعات بی‌کیفیت اصطکاک داخلی آن را افزایش می‌دهد. علاوه بر اصل بودن قطعات، نوع نصب و جاگذاری آن هم بسیار مهم است و باید توسط تعمیرکار حرفه‌ای انجام گیرد، در غیر این‌صورت قطعه سریع خراب می‌شود.

قطعات و لوازم یدکی که برای کیا اپتیما در بازار موجود می‌باشد

  • لوازم یدکی جلوبندی اپتیما شامل، کمک فنر، طبق یا سبیک و…
  • لوازم یدکی بدنه اپتیما شامل، کاپوت، سپر، چراغ و….
  • لوازم یدکی موتوری اپتیما، شامل رادیاتور، پیستون، شاتون و…
  • لوازم یدکی برقی اپتیما، شامل استارت، دینام و..
  • لوازم یدکی مصرفی اپتیما، شامل فیلتر هوا، لنت ترمز و…

به چه دلایلی باید لوازم یدکی کیا اپتیما تعویض شود؟

 

با قطعات یدکی کیا اپتیما بیشتر آشنا شوید
با قطعات یدکی کیا اپتیما بیشتر آشنا شوید

بیشتر ما فکر می‌کنیم، که اگر ماشین خراب شد و دیگر درست کار نمی‌کند، باید قطعات آن را تعویض کنیم. در صورتی‌ که اگر بخواهیم، اتومبیل مانند روز اول شتاب و پیشرانه لازم و کافی را داشته باشد و فرایند فرسوده شدن بسیار دیرتر اتفاق بیفتد، نباید منتظر خراب شدن لوازم یدکی آن باشیم. بعضی از قطعات این مدل از خودرو، باید قبل از خراب شدن آن را تعویض نمود و اینکار کمک بزرگی به ماندگاری ماشین و طول عمر آن می‌نماید.

اهمیت خرید لوازم یدکی کیا اپتیما اصل و باکیفیت

متأسفانه توزیع زیاد قطعات و لوازم یدکی تقلبی و نامرغوب در بازار، مخصوصأ لوازم یدکی کیا اپتیما زیاد شده است. حتی در بعضی از موارد، قطعات ساختگی در کارگاه‌های خارج از شهر را، با شکل و بسته بندی محصولات اصل به مشتریان خود قالب می‌کنند. رایج‌ترین این قطعات تقلبی اپتیما شامل:

  • چراغ‌های اصلی
  • کیسه هوا
  • رینگ‌های چرخ
  • لنت‌های ترمز
  • چراغ‌های اصلی
  • انواع فیلترها و…

از میان همه قطعات، کیسه هوا بسیار با اهمیت است. زیرا در زمان تصادف، کیسه هوای تقلبی به‌راحتی پاره می‌شود و ممکن است، جان سرنشینان به‌خطر بیفتد. نباید به‌خاطر کمی قیمت پایین واقعاً با جان خود و عزیزانمان بازی کنیم. با کمال تأسف توزیع گسترده این قطعات غیر اصل و تقلبی، در سطح کشور موجب پایین آمدن طول عمر این مدل محبوب از ماشین شده است. اگر قطعات یدکی کیا اپتیما شما دچار خرابی شده و نیازمند تعویض هستند، بهترین شیوه برای خرید قطعات اصل، خرید از مراکز معتبر و باسابقه است. در واقع با خرید لوازم اصل، امنیت ماشین خود را تضمین می‌کنید. فروشگاه کردیدک، با داشتن سال‌ها تجربه در عرصه واردات و فروش انواع قطعات و لوازم یدکی کیا اپتیما، همه این قطعات یدکی را به‌صورت اصل و همراه با گارانتی در اختیار مشتریان خود قرارمی‌دهد. خوشبختانه مشتریان این مجموعه، با کمک راهنمایی کارشناسان با تجربه ما می‌توانند، به خوبی لوازم یدکی کیا اصل را تشخیص دهند و از این قطعات اصل، با خیالی آسوده برای خودرو خود استفاده کنند.

قیمت لوازم یدکی کیا اپتیما

همه ما برای خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو، به‌دنبال خرید از جایی هستیم، که قطعات اصلی را با قیمتی منصفانه به شما بفروشند. همین مسئله هم در بیشتر مواقع، برای افراد گول زننده خواهد بود و موجب می‌شود، جنس بی‌کیفیت و نامرغوبی را خریداری کنند. بعضی فکر می‌کنند، تفاوت قیمت محصولات اصلی و تقلبی زیاد است، در حالی‌که این‌طور نیست و حتی ممکن است، لوازم تقلبی قیمتی مشابه با لوازم اصل داشته باشند. بنابراین اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، تعیین کننده کیفیت و قیمت کالا است. کردیدک برای مشتریانی که نمی‌توانند، به‌صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنند، این امکان را فراهم کرده، تا از طریق وب سایت بتوانند، از تمامی قطعات یدکی کیا اپتیما همراه با قیمت‌های آن‌ها دیدن کرده و در صورت تمایل خرید خود را به‌شکل  اینترنتی انجام دهند. مشتریان اینترنتی ما، با مشتریان حضوری هیچ تفاوتی ندارند و قطعات با کیفیت و اصل را برای آن‌ها به هر نقطه‌ای از ایران ارسال خواهد شد. در زمان خرید لوازم یدکی کیا اپتیما، حتماً مدل سال خودرو یا شماره شاسی آن را در ذهن داشته باشید، تا در هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی خدماتی بهتر به شما ارائه شود.



بیشتر بخوانید:

لوازم و قطعات سراتو را بشناسید

لوازم یدکی کیا کردیدک

کاتالیزور هیوندا و کیا را از کردیدک بخرید